E common sense ca trebuie ca GPF-ul sa fie in temperatura de lucru pentru decolmatare.
Chiar cred ca nu mai trebuia sa adaug asta.
Am zis doar sa impartasesc informatia pe care a primit-o Calin la cursul de e-boxer in legatura cu cea mai eficienta cale de curatare a filtrului GPF.
Decelerarile au rolul de a aerisi filtrul mai mult, din cauza faptului ca prin el trece o cantitate mai mica de benzina.
Ca nu cresc temperatura in el, asta cu siguranta.
Da, asa ni s-a si spus, nu trebuie stat pe loc cu motorul pornit, se pleaca imediat, are dreptate Dan.
Din cauza dimensiunii reduse, aprinderea martorului se face relativ repede, si mult inainte de limp mode. Cand se aprinde, mergi cu ea pana e motorul cald bine si dupa aia cobori o Poiana. Se rezolva instantaneu, fara service.
Xander, fa cum iti spun eu, ca asa trebuie. Mergi normal, nu sta langa ea s-o incalzesti. Daca se aprinde, mergi cu ea pe autostrada si da-i niste decelerari de la 130 la 60. Doua-trei ajung.
Este adevarat ca mersul pe distante scurte nu e bun, dar nici condusul sportiv nu ajuta la nimic.
Mihai, iarta-ma ca iar te contrazic. Experienta ta cu GPF la Hyundai-ul de un litru nu e prea relevanta aici.
Dar daca crezi ca nu mai e locul meu aici, poti sa-mi spui.
In public sau privat.