Să mai scriu despre XV. Ma plângeam ca merge destul de turat pe autostrada 2800rpm la 125km/h. Astăzi cu ploaia de pe a1 am găsit aceasta turație potrivită cu viteza. Este aproape de cuplu maxim astfel ca în caz de acvaplanare sau vânt puternic orice accelerare oferă siguranța de la diesel în condiții similare de carosabil. Se simte cuplul destul de bine în toate 4 rotile la viteza respectivă. Orice lipsă de aderență a unei roți e corectată imediat.
Da, cu cat trece timpul, mă convinge ca e tot Subaru.
Nu mai țin roțile la presiunea recomandata pe usa(2.4 față/2.3 spate), presiune care nu se potrivește cu roțile de 18 țoli diametru. Cu 0.2bar in plus e ce trebuie ca sa fie și CVT fericita și sa nu mai tureze mult motorul pe accelerări. Da tot se aude dubios între 8 grade și 14 grade afara, motorul fiind rece( uleiul 40-60 de grade) și în sarcina, dar cu roțile umflate stă mai puțin în sarcina până atinge viteza.
Cu aglomerația de pe strada acc și CVT sunt sfinte. Cu manuală practic nu are rost.
Știu ne obișnuim repede cu binele.
Sărbători fericite tuturor și drumuri bune !