XV MY20 2.0ie Dark Grey
Subaru club Romania

XV MY20 2.0ie Dark Grey

Xander

  • 1295
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: XV MY20 2.0ie Dark Grey
« Reply #60 on: October 31, 2024, 17:05:35 PM »
Eu am comparat-o cu vechiul Forester diesel, pe care încă îl mai conduc și nu a avut niciodată probleme de amortizare. E drept cu o clasă mai sus.

Credeam ca și xv-ul se mai lasă cu vârsta.
Nu aș compara cu Kia și nu e un reproș personal la adresa AK.

Cel mai probabil am eu pretenții deplasate de la XV, îl vând și iau un Forester.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: XV MY20 2.0ie Dark Grey
« Reply #61 on: October 31, 2024, 19:11:12 PM »
Ia Outback daca vrei barca ! :P

Xander

  • 1295
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: XV MY20 2.0ie Dark Grey
« Reply #62 on: December 24, 2024, 16:35:22 PM »
Să mai scriu despre XV. Ma plângeam ca merge destul de turat pe autostrada 2800rpm la 125km/h. Astăzi cu ploaia de pe a1 am găsit aceasta turație potrivită cu viteza. Este aproape de cuplu maxim astfel ca în caz de acvaplanare sau vânt puternic orice accelerare oferă siguranța de la diesel în condiții similare de carosabil. Se simte cuplul destul de bine în toate 4 rotile la viteza respectivă. Orice lipsă de aderență a unei roți e corectată imediat.
Da, cu cat trece timpul, mă convinge ca e tot Subaru.
Nu mai țin roțile la presiunea recomandata pe usa(2.4 față/2.3 spate), presiune care nu se potrivește cu roțile de 18 țoli diametru. Cu 0.2bar in plus e ce trebuie ca sa fie și CVT fericita și sa nu mai tureze mult motorul pe accelerări. Da tot se aude dubios între 8 grade și 14 grade afara, motorul fiind rece( uleiul 40-60 de grade)  și în sarcina, dar cu roțile umflate stă mai puțin în sarcina până atinge viteza.
Cu aglomerația de pe strada acc și CVT sunt sfinte. Cu manuală practic nu are rost.
Știu ne obișnuim repede cu binele.
Sărbători fericite tuturor  și drumuri bune !
« Last Edit: December 24, 2024, 16:36:12 PM by Xander »
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

dan_b

  • 1344
Re: XV MY20 2.0ie Dark Grey
« Reply #63 on: December 24, 2024, 19:40:48 PM »
Nu este deloc sigur sa duci presiunea in roti peste cea recomandata.
Pierzi aderenta, mai ales iarna. Iar vara risti sa faca explozie. Plus disconfort si iarasi lipsa aderenta.
Vezi indicatiile de turatii din cartea masinii, ca sa ai un reper despre un comportament corect sau nu al motorului ori cutiei.
Dar lasa presiunea in roti cel mult cat este inscrisa in specificatii, nu are cum sa influenteze asta turatia motorului.
Drumuri bune!
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Re: XV MY20 2.0ie Dark Grey
« Reply #64 on: Today at 09:14:48 »
Eu conduc masina sotiei, care este hybrid, motorasul electric este exact ce trebuie.
Cand ai nevoie de putere ajuta foarte mult, iar daca o pui pe sport se simte la plecare de pe loc si aproape orice acceleratie, aprape ca un diesel.
Forester 2.0 NA MY2018
XV 2.0 Hybrid MY2021