Cautand cu functia search prin forum am dat de acest topic uitat si lasat fara raspuns. Cand de fapt s-a adeverit a fi o problema comuna, incat majoritatea stiu de ea, dar nu este documentata nicaieri. Mai apare prin topicurile de prezentare uneori.
Raspunsul este ca da, este o problema comuna ce afecteaza in principal generatiile de Impreza si Forester 99-2004 dar poate fi intalnita si la alte modele mai noi sau mai vechi.
Conductele de benzina metalice aflate sub galeria de admisie sunt conectate la rampele de injectie cu niste furtunase de cauciuc ce imbatranesc, se intaresc si la rece nu mai etanseaza bine.
Rezultatul: benzina care scapa la imbinarile dintre cauciuc si conducta metalica, benzina ce ajunge pe blocul motor. Se evapora destul de repede si inca nu am auzit de cazuri nefericite, dar sper sa nici nu aud.
Solutii:
1. conducte/racorduri originale ce se pot comanda din reprezentata, de la magazine de piese online sau chiar din SUA/Japonia de la magazine oficiale Subaru - varianta cea mai sigura si convenabila
2. se cumpara furtun de combustibil (atentie! special pentru combustibil, nu de vacuum, nu de antigel) se taie la dimensiune si se monteaza in locul celor vechi - varianta cea mai ieftina, dar cu riscuri de siguranta
3. se cumpara kit de injectie, cu furtune cu insertie metalica, eventual rampe de injectie, distribuitor etc. - varianta cea mai scumpa, dar care se preteaza celor ce doresc sa impuste mai multi iepuri dintr-un foc (vor capacitate merita de injectie, distributie egala catre injectoare etc.)
Mai multe detalii si aici:
https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,2540.msg73477.html#msg73477