S-a batut cu mine evacuarea asta la fiecare pas. Nu sunt nici masochist si nici zgarcit, dar cand stiu ca am cateva ore libere incerc sa fac cat mai multe, poate prea multe, in loc sa astept 2-3 saptamani pana gasesc loc liber la profesionisti.
Voiam sa plec cu masina in weekend la munte, cu evacuarea pusa si cu barele antiruliu montate. Din pacate masina a ramas pe capre de miercuri pana astazi intrucat o garnitura pe care o tot mut din stanga in dreapta de 2 ani a disparut fix la montaj. Am comandat alta aftermarket si a ajuns aseara la easybox. Este vorba despre cea conica de sarma impletita.
Azi m-am pus pe treaba increzator ca o sa mearga totul ca uns. Am mai curatat o ora flansa de la downpipe, pe langa celelalte doua ore de curatat de miercuri pana cand in sfarsit am obtinut o forma geometrica pe care sa se aseze bine gogoasa. Si dupa alte 30-40 minute am reusit sa scot si unul din suruburile rupte in flansa. Evident ca suruburile alea cu arc s-au rupt, chiar si inmuiate in degripant. Sfat! Cumparati turbo-back, nu catback. Economisiti 5 ore de munca si probabil ca totul se va aseza mult mai bine.
Citisem ca nu pot monta corect catback-ul fara adaptorul acesta pe DP stock. Ce sa vezi ca sta si mai prost conul pe flansa, decat direct in catback, si nici nu poate fi folosit pentru ca impinge prea mult tot sistemul spre spate. Cred ca mai degraba este o flansa pentru DP aftermarket de dimensiuni stock. Practic, eu as fi putut monta evacuarea de mult, dar am vrut sa respect indicatiile producatorului si sa am piese pentru orice situatie, incercand sa evit fix ce s-a intamplat, sau mai rau, sa raman cu masina blocata pe un elevator pe la un service, in loc sa fie acasa.
Dupa ce am asezat cam totul pe pozitie , am ajuns la finala de pe dreapta care parea ca nu vrea sub nici o forma sa se alinieze. Dupa multe ajustari, am reusit cat de cat sa strang totul, desi alinierea este de cacao cu bara din spate, una din cele 5 urechi abia sta in agatatoare si partea centrala mi se pare periculos de aproape de planetara si cadrul spate. In plus, la 2 din 5 imbinari rasufla.
Oribile suruburile. Piulite si suruburi cu capete diferite si de dimensiuni ciudate pentru Subaru... 15 si 16.
Macar masina este deplasabila. O sa ma duc la un centru specializat sa vedem ce ajustari mai pot face.
Stie careva de unde pot comanda agatatori mai lungi? Pare ca totul este stricat de agatatoarea de pe mijloc intinsa la maxim si care ar mai avea nevoie de 2 cm ca sa stea totul lejer.Da, bara stabilizatoare era si ea montata aici. Detalii intr-o postare viitoare. Pe fata nu am mai avut timp sa o pun. Am iesit in teste, dar astept sa o pun si pe cea de pe fata inainte de a ma pronunta.
O asezasem pe stanga perfect centrata pe gaura din bara, dar nu a intrat dreapta decat dupa ce am impins si tras in toate directiile pana am descentrat tot. Macar de era simetric, dar tipsul din dreapta atinge bara. Nu o sa merg prea mult cu ea sa nu se topeasca. Acum, nici nu stiu care e de vina, ca si bara spate a fost lovita si este usor impinsa in interior.