Xander, am schimbat și pe față. Vezi prima parte a postării.
Cât despre suspensie, nu mă refeream la ridicat roți, ci la comportamentul subvirator, mașina comportându-se mai mult ca o interacțiune față până acum. După schimb, când dă semne puntea față că nu mai are aderență și o să fugă fața în exterior, incepe spatele să împingă mașina și comportamentul se transformă din subvirator in neutru, aș spune, sub accelerație.
Legătura cu suspensia este că pe accelerație greutatea se mută pe spate, deci mai puțină apăsare pe puntea față înseamnă o aderență mai scăzută și o posibilitate de subvirare mai mare.
Și totuși diferențialul ăla spate împinge suficient de mult cât să contracareze acest efect, dar are nevoie de cuplu, livrat de diferențialul central care are nevoie de accelerație pentru a transmite spre puntea spate suficient cuplu.
Rezultatul este viteză mai mare și control în viraje, doar că e o limită fină și dacă ajungi la o viteză prea mare și tai accelerația, deci și tot ce face ca mașina să nu subvireze, te poți trezi că o dai cu botul de gard.
Deci circulați responsabil