Pot spune "I've been officially tuned amatoriceste"
Numerele sunt de prisos. Modificari de power oricum nu am, toate catalizatoarele sunt la locul lor, dar am vrut soft sa fiu sigur ca totul este reglat pentru motorul in care s-a umblat, chiulasele din care s-a luat un plan si asa mai departe.
Am ales aceasta perioada pentru ca sunt temperaturi medii si sper sa nu fie nevoie de mari ajustari iarna/vara. Am pornit cu benzina 98 pentru primele versiuni si in final am ajuns la jumate-jumate benzina de 98 cu 100, in ideea ca cine stie ce benzina de 100 nimeresc sa nu fie chiar de 100 pe parcurs, mai ales ca nu urmaream sa scot si ultimul calut din motor.
Ca si perceptie, este total altceva. Comportamentul total diferit, boost maxim pe la 3500rpm si reuseste sa tina cat de cat pana pe la un 4200 apoi incepe sa ramana fara vlaga TD04. Nici o problema, pentru ca oricum eu imi doream sa fie mai vioaie in zona de mijloc a turelor, potrivit pentru stilul meu de mers si dupa ce si cum face si cutia automata. Pentru o masina de strada mi se pare inutil sa ai toata puterea sus.
Pot spune ca mi se pare chiar agresiva fata de cum era inainte in jurul a 4.000 rpm. Am redescoperit senzatia de WRX.
Nu mi se mai pare acum doar un suvulet care se misca binisor.
Tot respectul meu pentru Vali, care a avut rabdare si a rupt din timpul lui pentru a modifica softul si a interpreta multele loguri. Abordarea super safe a fost peste asteptari, plecand de la boost bine sub valorile de fabrica si urcand de acolo, ajustand timing, AFR etc. Softul a venit la pachet cu 3 harti, mici ajustari si corectii pe partea de siguranta cum stie Vali sa faca, CEL flash on knock si asa mai departe.
Cu toata distractia, la temperaturile de afara nu am sarit niciodata de 100 de grade la apa, iar in majoritatea timpului a vazut valori sub acest prag. Oricum, urmeaza radiator, probabil din Australia pana la urma.
Iar acum trebuie sa o fac sa se si opreasca si sa ia curbe la fel de bine... si sper sa si arate cat de cat prezentabil.