Am făcut spre 800km in minivacanță. Cerem scuze sibienilor pentru că jumătate din București a dat năvală la târgul de Crăciun din Sibiu.
A fost senzație mașina. Cel mai bun all rounder posibil. La dus Waze și-a bătut joc de câțiva dintre noi și ne-a băgat pe la Curtea de Arges și apoi pe un drum 703H până când asfaltul s-a terminat. Am trecut dealurile pe drum de munte până am revenit pe Valea Oltului aproape de final, la Cornetu. Garda la sol și cuplul motor ca la diesel a transformat aventura într-o plăcere. Peisajele și deplasarea fara griji și fără trafic m-au făcut să mă bucur de evitarea coloanelor de pe lângă Vâlcea.
Am mai ajuns și până unde a permis drumul pe Transalpina, până la telecabină, am mers și la Păltiniș, unde am ajuns sa apreciez cu adevărat motorul de 2.5 comparandu-l cu ej205 care era mort pe serpentine la 2500 in a 2-a, iar Fosty era fericit și vioi.
Mașina a fost confortabila, spațiul pentru pasageri și bagaje a fost la fix, a oferit putere fara sa trag de ea in ture, in ciuda faptului că era încărcată, a stat bine pe drum și s-a descurcat ireproșabil in acel soft off-road, nu mi-au amorțit picioarele și nu s-a încins nici un ambreiaj cât am căutat parcări prin Sibiu, chiar și câte 30min, pentru că e automată.
A băut 11l/100 cu toată distracția și date fiind condițiile, sunt mulțumit.
Orice ar fi fost mai bun la consum, nu ar fi avut puterea de care am avut nevoie, orice ar fi fost mai bun pe asfalt nu s-ar fi descurcat in afara lui, orice ar fi fost mai bun pe coclauri nu ar fi fost la fel de distractiv pe serpentine... Comparând cu alte mărci, căci de la Subaru poate ar mai fi 2-3 variante.
12.000 km de când am mașina. Spuneam când am luat-o acum un an că o să fac maxim 8k pe an. Faptul că am depășit cu 50% spune cât de mult îmi place și cât de potrivită este pentru mai multe situații.
Mai sunt multe de făcut la ea, nu este perfecta, așa cum o vreau eu, dar cu timpul o să fie din ce in ce mai buna. Urmează alte reparatii și îmbunătățiri, deci stay tuned!