Frosty XT - Mambo no. 5
Subaru club Romania

Frosty XT - Mambo no. 5

Muttley

  • 5177
Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Reply #440 on: September 03, 2024, 09:45:33 AM »
Nu indraznesc de ieri, dar zic.
As evita conversatiile in masina, mai ales in tara asta. Si playerul, si tot. Doua maini pe volan si ochii beliti la toti oligofrenii cu permis, si atat.
Conversatiile dupa ce ajungi in viata la destinatie.

Nu-s vreo referinta, dacat zic ca am ani buni de cand nu mai pornesc radioul, iar daca am pasageri ii rog sa ma scuze, am treaba. Si chiar am evitat cateva rahaturi imense astfel.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Reply #441 on: September 03, 2024, 17:15:08 PM »
Mihai, eu as zice ca un XV 2018-2019 2.0i, s-ar potrivi la marele fix necesitatilor si modului tau de utilizare.
Problema e ca se gasesc greu si-s destul de scumpe, deci trebuie rabdare.

PS: Exista viata si dupa turbo (ca sa citez un stimat coleg) !

Am in vedere.

Nu indraznesc de ieri, dar zic.
As evita conversatiile in masina, mai ales in tara asta. Si playerul, si tot. Doua maini pe volan si ochii beliti la toti oligofrenii cu permis, si atat.
Conversatiile dupa ce ajungi in viata la destinatie.

Nu-s vreo referinta, dacat zic ca am ani buni de cand nu mai pornesc radioul, iar daca am pasageri ii rog sa ma scuze, am treaba. Si chiar am evitat cateva rahaturi imense astfel.

Lasand conversatiile deoparte, sa mergi cu vajait constant de parca ai avea geamul deschis cateva ore devine foarte obositor. Iar eu asta planuiam sa fac cu XT-ul asta pe langa utilizarea zilnica, anume, sa il iau in concedii pentru ca este foarte spatios pentru toti pasagerii si cu un portbagaj urias, iar toate acestea nu ar fi contat la dinamica pentru ca motorul are rezerve destule, asa cum mi-a aratat si pe drumurile nationale si unde se simte in largul sau. Doar ca ce sa vezi, au inceput sa apara autostrazi si pe la noi, bulgarii se misca, grecii au destule iar daca o luam spre vest, nu mai zic.
Acum 2 ani cand am fost in Grecia cu el nu mi s-a parut ca ar fi rau, dar pe atunci il comparam cu Hyundai i20 si alte masini mici de oras pe care le-am avut in familie sau cu alte modele Subaru mai vechi.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Reply #442 on: September 09, 2024, 13:55:19 PM »
De mult mi-am dorit sa fac ceva cu nuca de la schimbator. Nu prea merge inlocuita pielea pentru ca este una subtire si atelierele nu au asa ceva. Si era si plasticul zgariat. Se putea reconditiona, dar cu greu.
Asa ca am pus mana in sfarsit pe ceva frumos. Accesoriu original Subaru by MOMO din aluminiu (cred) cu piele.
Se simte super misto in mana "microfonul" :)))






« Last Edit: September 10, 2024, 06:54:23 AM by MihaiFlorescu »

Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Reply #443 on: September 09, 2024, 15:12:31 PM »
Oho, meserie, arata f bine!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Reply #444 on: September 09, 2024, 16:14:43 PM »

NicNic

  • 216
Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Reply #445 on: September 10, 2024, 09:18:10 AM »
Foarte bine arata schimbatorul cel nou.


Asa m-ar interesa si pentru Visi ... sa trag mai cu placere de maneta cand ii daau cu a-ntaia, a doua, pe sleauri ...
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!

  Visi - un SH 2009 diesel

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Reply #446 on: September 22, 2024, 20:28:44 PM »
128.135km

Am trecut la rotile de toate zilele. Incredibil cum se transforma masina. Si nu e prima data cand le pun, dar asa imi amintesc ca alea de vara sunt suprematia absoluta la capitolul aderenta, dar rigide si zgomotoase de vomiti.
Masina este iar confortabila, volanul usor, silentioasa si o sa se simta si la consum.





Si daca tot eram acolo, de o saptamana cam simteam pedala moale si chiar moarta pe inceput de cursa, iar cand aveam nevoie sa franez mai tare, ma cam lasam pe pedala mai mult decat stiam ca e cazul, asa ca am schimbat lichidul de frana. Pe fata au iesit 2-3 bule mici, dar era inchis cam tare la culoare. Trebuie sa vad in excel ca nu mai stiu cand am facut ultimul schimb, dar cred ca sunt 2 ani.

Alta treaba acum. Pedala mai ferma si franeaza masina de cum ating pedala. Sper sa fie ok ATE asta pe termen lung. Nu stiu cat lichid intra exact dar am aerisit de m-am plictisit pana a inceput sa iasa deschis la culoare. Am scos cam 250ml.

Edit: acum vad ca tot sistemul are cam 500ml. E ok. Mai repet operatiunea la primavara.


« Last Edit: September 22, 2024, 20:38:08 PM by MihaiFlorescu »

Forester

  • 3134
  • The other right!
Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Reply #447 on: September 23, 2024, 09:44:30 AM »
Nu am gasit, ce gume de vara ai de zici ca-s asa de rigide?
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Reply #448 on: September 23, 2024, 17:48:26 PM »
Bridgestone Potenza Sport.
Si jantele sunt 7.5j in loc de 7 si parca et 42 in loc de 45, deci modifica putin modul in care lucreaza suspensia.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Reply #449 on: October 07, 2024, 13:46:08 PM »








     

dan_b

  • 1343
Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Reply #450 on: October 07, 2024, 17:17:52 PM »
superb
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Reply #451 on: November 29, 2024, 17:00:42 PM »
Chiar daca nu am mai scris nimic si masina este la vanzare, am mai mers cu ea. Chiar la Constanta, dar de data aceasta singur, si nu mi s-a mai parut asa de galagioasa, fiind incaltata cu anvelopele all season. Am scos si consum cu 1l/100km mai putin, dar tot peste 11 a fost :))

ODO: aproape 130.000km

In continuare, este fantastic de relaxant sa vrei sa depasesti camion care merge pe autostrada cu 90 pe prima banda si pe a doua sa ai doar ferestre mici pana vine urmatorul cu peste 160, sa infigi piciorul in acceleratie si sa se duca racheta pana in 180... pe autobahn in Germania, bineinteles.

In alta ordine de idei, pentru ca am laudat-o prea mut ca merge bine si nu are nimic nimic, am observat un zgomot nou, mergand fara muzica. Este ca un sunet de rulment/rola, dar aduce a scurt electric, nu a rulment de roata, parca agata ceva si se aude doar atunci cand engine load este minim intre 2200-2500 rpm. Adica, la viteza constanta pe drum drept. Daca urc sau mangai putin acceleratia sau daca incep sa cobor o panta dispare imediat.
Astept idei. O sa ajung probabil si la Victor si Claudiu cu ea, dar macar sa am cateva piste. Mi-a trecut prin cap clapeta de acceleratia, ceva rola la distributie, sau daca exista cumva un rulment ceva intre motor si cutie.

Desi am un alt daily, nu vreau sa o ignor pe asta sau sa o dau asa zicand "nu stiu domne', era perfecta cand ai luat-o, s-a stricat la tine".

Muttley

  • 5177
Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Reply #452 on: November 29, 2024, 18:08:36 PM »
...am observat un zgomot nou, mergand fara muzica. Este ca un sunet de rulment/rola, dar aduce a scurt electric, nu a rulment de roata, parca agata ceva si se aude doar atunci cand engine load este minim intre 2200-2500 rpm.

Rad tare.
Bine ai aflat ce e aia tacaneala de avans/detonatie/knock =)))))))))
Baga loguri si trimite-le. Bine ca ai forjate  ;D ;D ;D
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Reply #453 on: November 29, 2024, 21:55:45 PM »
Fac log dar imi vine greu sa cred ca se aud asa tare si softul sa nu vada, sa nu retardeze... ca trage de rupe... sper ca nu rupe nimic la propriu :)))
« Last Edit: November 29, 2024, 21:56:19 PM by MihaiFlorescu »