cautand la Bilstein modele de lift kit am vazut de ex ca pt duster kitul lor e omologat RAR - deci nu e ilegal. Presupun ca e posibl sa fie si alte kituri omologate...
la ce ce alte modele te gandesti, in bugetul mentionat si fara monstrii de 3000+ cmc ?
btw - am de citit ceva pagini in topicul ala...
Ma refeream la modificari consistente - garda inaltata 5 inch, roti mai mari, bare de offroad si altele.
Nu contest ca exista si likt kit omologat, dar sigur nu e foarte generos ca inaltime. In plus, in Ro nu ai voie sa folosesti nici alte dimensiuni de anvelope decat cele din cartea masinii, iar astea se vad usor pe sosea.
In plus, daca dotezi masina considerabil pt offroad, nu mai este nici confortabila, nici sigura pe sosea.
De aici si concluzia ca Forester este o masina, chiar stock, potrivita pentru overlanding, dar confortabila si sigura pe sosea.
In cazul meu a tinut putin experienta cu Forester din cauza de probleme ascunse de fostul proprietar, insa in rest am fost placut impresionat de masina exact la capitolul versatilitate sosea vs teren. Si am mers pe campuri cu noroi, dar si pe drumuri de atv la munte (ala neprogramat si neintentionat, dar masina a performat, cu toate ca avea compresia praf).
Depinde ce conteaza mai mult, in final.
La bugetul ala poate merge leasing / rate Forester nou, pe care eu personal l-am testat si pe sosea si pe drum pietruit, inclinat, alunecos, unde s-a comportat foarte sigur. Iar cvt mi s-a parut mai ok pe teren vs manuala.