Rezumat dupa 3100km in concediu:
- nicio problema, masina s-a descurcat excelent, am avut autostrada, drumuri serpuite de munte, cateva pass-uri de mare altitudine, totul ok.
- am avut rotile de strada de vara, am spus mai sus cu cateva posturi diferentele fata de at-uri, insist doar pe faptul ca masina e mai rigida cu astea, gropile se simt mult mai pronuntat, sta mai bine pe curbe si are ruliu perceput mai mic iar consumul este per total cu pana la 1L mai putin.
- am observat ca la urcarea in pass-uri se incinge destul de bine, ajuns sus pe la 2000m dupa ce am urcat de la 800, ce-i drept pe sport si nu foarte lent, motorul capata ceva miros de "gratar"
La vale foloseam destul de mult frana de motor si nu aveam mirosuri de frane in schimb.
- mi s-a parut foarte confortabila de data asta, am venit ieri cu plecare la 5:30 din austria si sosire la 22:00 acasa, mici pauze pe drum dar nu extrem de obosit si nici amortit de la pozitia la volan.
- cauciucurile, nici nu stiu exact modelul, ceva hankook, au fost foarte ok, am prins spre vama o ploaie torentiala de nu se vedea nimic in fata, cateva gropi pline cu apa si n-am experimentat deloc acvaplanare. La fel prin multi pe carosabil ud, fara nicio emotie in curbe.
- trebuie sa laud din nou farurile, am avut cateva ore de mers pe intuneric si sunt fabuloase incat sa mergi relaxat si cu incredere.
- un singur minus am de mentionat, ceva se intampla cu geamul pasager dupa ploaie, cand il deschis si apoi il inchid pe modul automat, se duce pana sus si apoi revine 10 cm si sta deschis, n-am inteles, destul de amuzant sa nu-l poti inchide. Apoi m-am prins ca daca tin apasat pe manual se inchide, dar nu stiu ce are, ceva gremlini.
Statistica: 3102km, viteza medie 74km/h, consum mediu pe total 8.2l/100 (mers incet pe autostrada, 120).