Gata plimbarea, 6 zile și 2700km mai târziu, ceva impresii și comparații căci e primul concediu cu xt-ul:
- n-am avut probleme tehnice, nici nu mă așteptam.
- ca o mașină e concedii, de mers mult pe autostradă, e surprinzător de ok, destulă putere pentru depășiri la orice viteză, silențioasă până în 140 cel puțin, scaune foarte comode, poziția în general ft comodă la volan, am făcut foarte puține pauze.
- dacă ar fi să o compar cu outback-ul la un astfel de drum, tot obk e superior, fără discuție, consumul mult mai bun la viteză, pilotul automat adaptiv, ăstora le-am simțit lipsa
- că veni vorba de consum, m-am întors cu 9.2% per total, și asta doar pentru că am mers încet la dus, fără să ne grabim (120), dacă aș fi mers normal scoteam 10 pe puțin. Asta e, niște bani în plus puși deoparte pentru transport.
- ținuta de drum foarte bună pentru mașina plină (2 oameni cu prea multe bagaje) și 2 biciclete grele pe cârlig, practic nu s-a simțit greutatea în plus, a fost o placere pe drumurile virajate de munte ale austriecilor.
- îmi place ft mult cât de "smooth" e motorul ăsta, simțit că plutești pe asfalt bun.
- aerodinamica mi se pare mai proastă decât la sh parcă, se umplea parbrizul de musculițe într-un hal cum nu am mai văzut, o fi perioada acum dar parcă nu am mai pățit așa rău, plus că pe autostradă, rafalele de vânt se simt bine, câteodată ai impresia că se îneacă mașina, dar e doar vântul care se împotrivește.
Cam atât deocamdată, mai vedem la următoarele ieșiri