Sfârșitul poveștii cu erorile , cel puțin deocamdată, a însemnat, așa cum spuneam și pe pagina dedicata SMT, vizita la SMT, unde mulțumită lui Daniel, am rezolvat cele mai multe probleme. Legat de cutie, se pare că uleiul ajunsese cam la limita cu calitățile (avea spre 25 k km, Motul Multi ATF) și o problemă a blocului de bobine, se pare deranjat de ceva deformări ale băii de ulei ale CV. După demontare băieți, donat și Polus la loc bobinele, intreptat baie și ulei nou, totul pare in regulă. Am făcut un drum oarecum în forță până la Rânca și retur București, cu mers in toate modurile posibile, depășire în forță pe autostradă, cu atins 175 km/h (pe GPS), urcat în forță părțile virajate din traseu , băgat în zăpadă, gheață, ... Liniște și pace. In plus, SMT a abordat și rezolvat chestii de care alții s-au ferit sau au considerat că nu merită efortul: beculetele arse din bord și butoanele din stânga, și alte mărunțișuri. Din punctul meu de vedere, mulțam Daniel și bravo SMT.