Eu as incepe prin a inlocui sonda lambda si apoi as reface diagnoza, dupa parerea mea sunt sanse mari ca de acolo sa fie toate erorile.
Cat despre locatie, se da jos roata si aparatoarea de noroi din dreapta si accesul e facil
Multumesc!
Turbocharger/Supercharger Boost Sensor 'A' Circuit High
Turbocharger/Supercharger Boost Sensor 'A' Circuit Low
O2 Sensor Circuit Malfunction Bank 1 Sensor 2
Missfire e ce zice.
Fuel Trim Malfunction Bank 1
Reductant Heater Coolant Control Valve Circuit/Open
Reductant Metering Unit Temperature Sensor Circuit Intermittent/Erratic
Cam mult de munca la ea.
Sper ca nu, o am de 3 ani si nu am avut nimic probleme cu ea....pana in decemberie 2021....masina inca merge dar tremura motorul si schimbatorul de viteze destul de tare... daca merg peste 90km/h tremura si geamul (fiind deschis la jumatate)
am reusit sa gasesc ceva info pe
https://www.dtcdecode.com/Subaru si am tradus...
Code P0328
Cablajul dintre ECM și senzorul de detonare necesită reparații.
Cablajul sau conectorul senzorului de detonare necesită reparații.
Senzor de detonare defect.
Contactul slab al conectorului ECM necesită reparații.
---
Code P0327
Cablajul dintre ECM și senzorul de detonare necesită reparații.
Cablajul sau conectorul senzorului de detonare necesită reparații.
Senzor de detonare defect.
---
Code P0136
Folosind un instrument de scanare, verificați datele curente
Verificați cablajul dintre senzorul din spate și conectorul ECM
Verificați sistemul de evacuare
---
Code P0170
Verificați sistemul de evacuare
Verificați sistemul de admisie a aerului
Verificați presiunea combustibilului
Verificați lichidul de răcire al motorului
Verificați senzorul debitului masic de aer
---
Code P0301 P0302 P0303 P0304
Cablajul dintre ECM și conectorul injectorului de combustibil necesită reparații.
Injector de combustibil defect.
Contact slab al conectorului bobinei de aprindere.
Contact slab al conectorului injectorului de combustibil.
Contact slab în conectorul ECM
Contact slab al conectorului de cuplare
Senzor de poziție a arborelui cu came slăbit.
Pinion manivelă deteriorată.
Cureaua de distribuție nu este aliniată.
Piese ale sistemului de admisie a aerului slăbite sau deteriorate.
Bujie sau fire de bujie deteriorate.
vad ca zice si de distributie ....tinand cont ca nu am facut distributia la ea ( vanzatorul mi-a zis ca a facut-o el) cred ca maine comand
distributia si sonda lambda....
alte pareri sunt foarte apreciate, Multumesc