Intre timp am schimb 3 prezoane ( cele probleme - merci Dan ) si tot el m-a ajutat si cu schimbul de discuri si placute fata.
In viitorul apropiat urmeaza sa fac o programare la Ak pentru revizie si schimb ulei cutie - merci Sese pentru info.
Si ca sa fie si jurnalul complet, de curiozitate am incercat sa fac niste teste de consum.
Saptamana trecuta am fost plecat la tara ( Domnesti, Arges ) si mi-am propus sa abordez diferit dusul si intorsul.
La dus , plecat joi la ora 7 AM, cu incalzirea masinii stationata, traficul destul de aglomerat , desi eram pe sensul opus traficul minunat din capitala, viteza pe A1 setata 140kmh ( 133 pe gps ) pe pilot, si cu 2-3 reprize pana la 150 pentru a face loc grabitilor care dadeau flash-uri, am ajuns dupa aproape 3 ore cu un consum pe CB 7.9 . Ce-i drept, drumul urca un pic, nu e la campie.
La intoarcere, plecat , 10.25AM, plecat imediat, cand am intrat pe A1 am setat pilotul automat la 130kmh , am avut si cateva reprize de 135km tot pe pilot, am ajuns acasa dupa 2.h15min cu un consum de 6.6. si cu un rest de autonomie de 400km si aproape 400km facuti. Un consum decent as spune.
Comparand cu Foresterul, da, e mai confortabila, e mai silentioasa, nu mai e asa de insetata. Spatiul interior e ft ok, si incep sa ma obisnuiesc si cu portbagajul ( pt ca in continuare mi se pre mai mic decat la SG ). Dar tot se putea sa fie mai silentioasa la interior ( comparatie o fac cu Golful din acelasi an cu XV-ul ).
Per total, ne place masina, iar juniorul e linistit in ea.