Si pareri despre ... montaj ...
Locatii
Senzorul manocontact de sub alternator. Scoti senzorul ala si-l bagi pe al tau.
- avantaj : foarte usor accesibil, deja existent la filetul potrivit.
- dezavantaj: pierzi martorul din bord, il decedezi practic, e pa. Traversezi motorul cu cablajul.
Obturator sub intercooler. Se scoate obturatorul si se inlocuieste cu versiunea filetata interior, acelasi reper cu cel de la alternator.
- avantaj: e nefolosit, e loc berechet, e aproape de tablier, deci cablaj scurt.
- dezavantaj: eu n-am gasit.
Capete posterioare chiulase. Se scot dopurile tehnologice si se baga senzori.
- avantaj: e nefolosit, e loc, e aproape de tablier.
- dezavantaj: e la capatul motorului, consola mare, amplitudini vibratii ridicate. Eu am bagat senzorul de temperatura, ca e mic si nu cantareste nimic.
- risc: daca se buleste filetul ala, nasol. Reparatie filet sau alta chiulasa. Eu l-am bagat si, daca toate bune, nu-l mai scot niciodata.
Variatii
T-uri, fie fixe, fie remote, cum a zis andea, cu furtun.
- dezavantaj: aer pe furtun si in T
- risc: furtunul crapa, ca nu-i stii calitatea, pierzi uleiul.
Locatie alternativa
Sandwitch plate sub/deasupra (depinde cum te uiti) filtrului de ulei.
- dezavantaj: coboara filtrul de ulei, traseu lung cablaje, intr-o zona de evitat, adica sub masina, in zona evacuarii.
- avantaj: eu unul nu vad. Poate doar daca pui modina de ulei (sandwitch plate-ul) din nevoia de a adauga un radiator de ulei. Astfel, gaurile de senzor sunt bonus. Dar ramane problema cablajului.
Buson de golire baie de ulei cu filet pentru senzor.
- o tampenie, din motive multe si evidente.
Si or mai fi, eu atat cunosc.