Si la a mea care e noua, cam 13k km in prezent face la fel. O vibratie mica, dar avand in vedere ca in general nu simti motorul vibrand de loc, pare ciudat. La mine am determinat ca o face numai la rece, si temperaturi scazute, gen sub 5 grade, la prima pornire. Motorul e programat sa se tureze foarte tare la relanti cand e frig, l-am vazut stand si la 2000 de ture. Vara cand la pornire relantiul statea normal la 600 rpm nu vibra de loc, de asta am fost si eu suspicios, ca ar fi o problema desi nu cred. La urmatoarea revizie o sa intreb.
A ta e alta generatie, dar banuiesc ca si la ele relantiul e binisor mai sus la temperaturi mai scazute.
A doua constare e legata de faptul ca pare ca nu exista un abreiaj care sa decupleze complet convertizorul de cuplu, la viteza 0, ca la multe masini moderne cu cutie cu convertizor clasic ( din motive de economie de combustibil ) . Din cauza asta e si start -stop ul horror de zgaltaie masina la repornire ca incearca sa plece de loc in timp ce alternatorul invarte motorul. Asta inseaman ca in D la viteza 0, ai relantiul sus si convertizorul cuplat, nu e o reteta ideala.
Nu stiu cum e la CVT, dar la aia clasica poti avea probleme marisoare la mersul cutiei de la baterie/alternator slab, pare ca tot mecatronicul ala si ansamblul de valve si actuatoare sunt sensibile la fluctuatii de tensiune si in special tensiune sub cea nominala.
Am avut problema asta la un BMW.