182 termic + 66 electric = 248 Nm
Subaru nu prea e de acord cu tine.
Treburile sunt mult mai complicate la un sistem hibrid cu numaratul asta, din pacate nu e ceva 1+1 fac 2.
NU exista nici o schimbare fata de modelul vechi din ce vad.
La fel de putros va fi.
Motorul electric in hibiridul de la Toyota 1,8 are 80 de cai si cuplu vreo 185 Nm, dar niciodata nu o sa ajungi la puterea combinata gen 1+1... ar fi bine. Cumva totalul e mult mic. vreo 122 de cai si 188 NM, teoretic numai cuplul de la motorul electric e mai mare decat totalul.
La Subaru e alt sistem, dar oficial nu e de loc cum spui tu.
@ Xander .
Pai se vede ca nu ii intereseaza. Poate vindeau si ei mai mult de 20 k masini pe an intr-o piata de 10 mil. de unitati daca ii interesa.
in 2019 vindeau 40-50 k bucati cu marketing 0.
Crezi ca nu e nici o legatura cu sistemul hibrid super fail introdus dupa ?
Saab a dat faliment ca oferea masini mult prea bune pentru ce pret cerea pe ele.
Subaru nu e in pericol de loc din punctul asta de vedere, in nici un caz cu noua generatie Crosstreck
O fi CH-R ala si 45k sau cat o fi, dar in unul ca mine care face 25-30 k km/ an scoate diferenta aia in 2-3 ani de folosire numai din consum. ... sa nu mai vorbesc de taxe, retea de service, .. etc..
Daca outback-ul care l-am luat era 45 k cu tot AWD -ul ala care ma intersa pe mine personal ( nu insemana mai nimic pentru 90 % din cumparatorii de masina europeni ) nici nu ma uitam la el.
E foarte ok noul Crosstreck, dar nu la orice pret.
Cam aia e...