In Europa de vest, pe pietele mari taxarea se face le CO2 emis, nu conteaza ce e, ca e hibrid, benzina, aspirtat turbo, etc.. , de multe ori cu un supliment pentru diesel.
Ori aici Subaru pierde net. Lumea e sensibila la costurile astea, taxarea e un motivator mare, uite in romania, dai cu tunul pana gasesti ceva peste 2l, ca asa e taxarea.
Ca esti de fanul marcii si modelul e reusit, foarte bine, dar pana la urma pretul conteaza.
@ Sese - O fi mai bun modelul asta nou ? - probabil ca da. Dar e destul de bun sa merite 5 k extra ? Asta fiecare o sa judece pentru el.
Asta e intrebarea, pe care oamenii practici, care au ipoteci si copii de trimis la facultate, care care o cumpara de noua poate in rate , pe cativa ani, intreaba.
Eu nu am fost fan de vreo marca ever. Intodeauna m-am uitat ce am nevoie si ce gasesc de banii care ii am. Toate firmele au avut perioade cand au avut formule reusite, cu un success enorm, si au avut si coborasuri. Subaru nu e o exceptie.
Nu am o problema cu noul Crosstrek ca e prost, ci ca nu e destul de bun la 42k, daca asta o sa fie pretul .
Mentiona cineva Rav4 - Rav4 eu il echivalez cu un Forester, Sa vezi cat o sa fie ala cand apare modelul nou, daca se continua trendul asta. Forester o sa fie 47k lejer cand o aparea.
Dar sa vedem pretul final pe site, cand o aparea.
Oricum Subaru nu da nici doi bani pe piata din europa, daca o sa se intable ceva bun si la noi, o sa fie din cauza problemelor care le vor avea pe piata americana.
In nici un caz nu mi-as dori sa dispara ca Saab de exemplu, dar din ce vad nu sunt pe roz nici in State. Nu e nimic grav inca, dar nici nu au un timp nedefinit de lung sa o mai lalalie.