dar de ce ai cumparat asa ceva ?
Pentru ca mai sunt masini care au schimbatorul in felul asta: cand schimbi, levierul are o mica "pauza" in punctul mort. Si treptele 1 si 2 sa fie setate sa nu poti schimba daca ai viteza de rulare prea mare, astfel se protejeaza ambreiajul (se evita frana de motor).
Masina e inmatriculata in 2012 in Germania, cumparata apoi de unicul proprietar din Romania tot in 2012, in primul an. Deci a avut 2 proprietari: unul in Germania, unul in Romania. Proprietarul roman e dentist, foarte tipicar. I-a facut absolut toate reviziile la Twin Motors Cluj, reprezentanta Subaru, toate inscrise in cartea de service. Masina arata ca noua, a stat numai in garaj. Am cumparat-o la148800 km, pret 8350 euro.
Daca la revizie mi se va spune ca trebuie sa schimb ambreiajul, nu e absolut nicio problema. Masina am luat-o de o luna, nu am apucat sa merg cu ea in service.
Dar e posibil sa nu fie probleme, sa fie nevoie doar de o aerisire, asa cum imi spune cineva mai sus.