Sa-mi fac curaj sa il urechesc pe Dino…
Mare parte din ceea ce ar putea fi considerat minus - consum, impozit… nu le pot reprosa masinii, le stiam, le-am acceptat din start, asa ca nu sunt detalii care sa le reprosez.
La exterior, la capitolul estetic, cand spal masina, trebuie sa am grija si de un mic tratament pentru plasticele de protectie din zona pragurilor si a pasajelor… asa pentru o senzatie de implinire.
La interior… inca nu am renuntat la dorinta de a-l cunoaste pe cel care a incentat ornamentele piano black… slava ca nu sunt din belsug ca pe la altii, dar si astea stiu sa iti arunce-n ochi fiecare gram de praf. Si evident se zgarie usor, m-am uitat deja dupa optiuni de inlocuire, nu am foat convins inca de nimic.
Mi-as fi dorit o mocheta ceva mai sus calitativ…. probabil asta este unul din detaliile care ar implini mai bine senzatia de calitate de la interior.
Sistemul audio, pana la un volum de 8-10… parca nu “canta” cu toate boxele, zici ca este pe modul eco, cei drept este un nivel redus, dupa… se trezeste sunetul, parca are mai multi plamani.
Tehnic… start/stopul are asa un freamat. Cand iti porneste motorul, vine cu o mica scuturare… puteau lucra la detaliul asta putin.
Putin mai mult suparat pe Subaru ca nu acorda Europei aceeasi atentie ca pietii din America. As fi dorit si eu aplicatia MySubaru, sa pot porni masina din casa, as fi vrut update-urile care sunt deja disponibile in America pe Outback.
Postand din masina, le mai observ pe rand
Spatiul de la baza consolei si accesul la sloturile usb… usor cam strampt
Sistemul infotainment nu este vreun Usain Bolt, dar nici ce am vazut pe la altii. Se misca decent.
Am luat si “covorasul” de cauciuc ptr portbagaj, ma bucura ca are o suprafata care nu permite alunecarea obiectelor depozitate in portbagaj, mi-as fi dorit sa aiba aceeasi suprafata si pe cea de contact cu planseul portbagajului, mai aluneca spre hayon, si e funny cand ai portbagalui plin si trebuie sa-l dai inapoi 1 cm.
Si ajungand iar la americani, in europa nu primim si scaune ventilate.
Covorasul de cauciuc din dreapta nu are nicio prindere si mai fuge 3-4 cm in fata, iar cele textile nu m-au convins, cele care vin standard cu masina, asa ca stau cu cele de cauciuc achizitionate separat tot anul. Mai studiez peste garla oferta si se prea poate sa comand ceva de pe acolo.
Si poate mi-as fi dorit niste buzunare la portierele fata ceva mai generoase, dar sunt ok si asa… altfel le-as fi transformat in “poseta”.
Sunt mici minusuri, unii le pot considera mofturi.