La CHR simteam curent de aer rece. Nu de la gurile de ventilatie, ci exact pe unde iti spun, intre cheder si geam, la portiera, in partea de jos.
Stii cand esti parcat pe ploaie si se formeaza multe picaturi pe geamul lateral, la CHR dadeam geamul jos sa scap de ele si erau tot acolo, clar era spatiu marisor acolo, de asta zic ca e metoda buna sa vezi daca e etansat bine sau nu.
La subaru partea de sus ramanea uda, aia inferiora se curata, dar e si curbat un pic geamul acolo.
Cam tot ce e modern aspirat, au devenit super eficiente motoarele, bloc din aluminiu, se incalzesc mai greu daca nu sunt in sarcina. Daca mergi gen stop&go primii 2-3 km, e mai greu. Eu dupa 2 km am un deal zdravan, cand ajung in varf sunt cu acul la mijloc, chiar daca plec de la -3, masina parcata afara.
Mai frig de atat foarte rar, pe unde stau eu.