Salut!
Acum vreo 3 săptămâni am devenit și eu proprietar de Subaru. Povestea pe scurt: Am căutat o mașină cu care să fac plimbări în natură, care să nu fie scumpă la achiziție și preferabil să aibă reductor. Inițial mă uitasem la Suzuki Grand Vitara (2008+), Hyundai Tucson/Kia Sportage (dar fără reductor) și am căutat și Subaru. Am vrut neapărat să fie pe benzină și am ajuns aproape direct către Subaru.
Am găsit o mașină cumpărată din România, prim-proprietar, cu istoric service preponderent la reprezentanță și cu un istoric rezonabil. De asemenea, mașina era într-o stare bună, overall.
Am fost, am testat-o la reprezentanța Subaru Constanța, am făcut geometria, echilibrat roți etc și am venit spre București. Pe autostradă mașina a mers bine.
De când am luat-o și până acum am făcut cam 3000km și au și apărut probleme pe care le-am și rezolvat
).
Fostul proprietar îmi spusese despre o eroare legată de sonda O2 (lambda 2), care apărea din când în când. Am comandat și schimbat. Alături de sondă am schimbat și discuri, plăcuțe, lichide frână + ambreiaj + ulei diferențial, la garajul 2xGhe și Malakay.
La interior am schimbat ornamentele care erau zgâriate, le-am colantat cu un gri mat, am schimbat și unitatea radio cu una cu Android (de care sunt neașteptat de mulțumit, până acum).
Mașina este din 2009 și acum are 249xxx km.
Pe termen mediu mi-am propus să:
- schimb anvelopele cu A/T: sunt indecis între Toyo Open Country AT+, Yokohama G015, Cooper Discoverer STT, Falken Wildpeak AT3we
- schimb arcurile și amortizoarele (mi se pare că mașina este puțin mai lăsată de spate, nu am măsurat, dar probabil pe termen mediu voi schimba și arcuri + amortizoare)
Ce am de dat, dacă are cineva nevoie:
- ornamentele interioare de bord, consolă centrală + guri ventilare,
- volan din spumă (doar „covrigul”) - l-am înlocuit cu unul din piele
- unitatea radio
Atașez și câteva poze și ... pe parcurs, mai adug