Salut,
Văd că a trecut ceva timp de când nu am mai postat, dar asta nu înseamnă că nu a fost de lucru la mașină
). Între timp am ajuns la 264.000 km
Fără a respecta neapărat ordinea, am făcut următoarele:
- montat cameră marșarier și am schimbat tableta - e o variantă similară, dar octa core și 4gb - diferențele sunt mari
- am schimbat difuzoarele din uși și am antifonat - cât de bine am putut eu, nu profesionist - panourile ușilor. Am pus JBL Stage 2
- schimbat ambreiaj + volantă + simering
- tot felul de bucsi (fuzetă, bare stabilizatoare) și bielete antiruliu spate
- pus filtru K&N în carcasa OEM
- 2 revizii deja, cu Liqui Moly Molygen - între revizii am observat că scade puțin sub maxim nivelul (nu fac completări deloc în 7-8k km). Acum am 5000 cu acest ulei și încerc să monitorizez mai deaproape
- apăruse o eroare a senzorului ax cu came, am schimbat cu unul nou și nu a mai apărut
- am schimbat caseta de direcție. Acum volanul nu mai este atât de ușor - volanul este conectat la stradă, cât se poate spune - iar pe drum cu denivelări nu mai apare eroarea cu „steering”.
Acum, ceva probleme pe care vreau să le rezolv în următoarea perioadă:
- Să leg subwooferul de sub scaun la unitatea android (am găsit ceva infos pe un forum din străinatate, sper să reușesc)
- să schimb pedalierul, am luat unul de pe un diesel, pedala mea de ambreiaj scârțăie enervant
- pe termen mediu trebuie să schimb caloriferul - bagă căldură diferit între șofer și pasager, dar nu este încă groaznic. L-am cumpărat, urmează manopera
)
- Câteodata în treapta 2 și 3, la anumite accelerări apar mici întreruperi - am schimbat debitmetrul, dar mă gândeam la verificarea vacuum și schimbarea filtrului de combustibil
- să schimb aripile interioare - una este crăpată bine și la denivelări se aude și cu ocazia asta să pun și un scut metalic
- schimbat sticle faruri. sunt mătuite și unul este crăpat
- schimbat parbriz
Sunt și în căutarea unor piese, dacă le are cineva, vă rog să îmi trimiteți un mesaj: bare transversale originale și grilaj despărțitor.
Așadar, dacă are cineva și alte idei în afara filtrului de combustibil + verificarea vacuumurilor, vă rog să îmi ziceți. Sigur, o să merg și la atelierul care a făcut lucrările și cu care lucrez foarte bine (GheGhe&Malakay), dar pun și aici întrebarea