Gandindu-ma la faptul ca as putea sa ii fur painea Anei Lesko (melodia ard in flacari), sambata dimineata mi-am luat inima in dinti, trusa de scule la indemana si am plecat la razboiul furtunelor.
Ma apuc, demontez intercooler, alternator, incep a jumuli la furtune de vacuum, clapeta acceleratie pana la cele 4 piulite si 8 suruburi ce tin galeria de admisie( partea de plastic).
O deschid cu emotie, nestiind daca am axul TGV sau nu.
Cand arunc un ochi, ce sa vezi, nu tu ax, nu tu aripioare, doar un mare gol prin care aerul poate circula nestingherit.
Trec mai departe, ma apuc a schimba furtunele de alimentare ( daca are nevoie cineva 8 mm interior (ideal 7.5 mm), 13.5 mm exterior).
Termin cu alimentarea, mai gasesc un vacuum pt regulatorul de presiune crapat de tot, asa ca il schimb cu unul siliconic.
Inchei capitolul Anna Lesko, ma apuc de o alta belea, senzorul presiune ulei Depo arata ce voia, cand voia, asa ca l-am schimbat si pe acela, profitand de faptul ca e jos galeria.
Urmeaza senzorul de temperatura apa, care la temperaturi ale antigelului sub 18 grade imi arunca cate un P0118.
Trag o curatare debitmetru aer, iar cat acesta se usuca, incepe marea reasamblare, rezultatul fiind cel de mai jos: