A sosit weekend-ul asa ca azi a fost despre masina, din nou. Pentru inceput, ca sa fac loc am demontat bara antiruliu cu tot cu bielete, deoarece voi pune altele noi.
Si o comparatie intre bara de 16mm si cea noua de 20mm.
Dupa demontarea acesteia, mi-am facut loc pt a incepe instalarea inserturilor poliuretanice pt diferential.
Am dat bine cu degripant pe suruburile din spate si pe cele de la suportul diferentialului.
Apoi am demontat piulitele din spate, am dat inserturile cu vaselina ce a venit in pachet (parea vaselina siliconica) si le-am introdus in bucse cu destul de multa forta. dupa asta le-am pus saibele si am strans piulitele la 110Nm.
Am pus un cric sub diferential si am demontat suportul acestuia.
Am instalat inserturile in bucsa din partea stanga, dupa ce le-am uns in prealabil cu vaselina din pachet. Acestea vin de o parte si de cealalta a bucsei din stanga, bucsa din dreapta fiind plina.
Apoi am pus pe pozitie suportul cu bucsele. A intrat fara probleme.
Mai departe am strans suruburile de la clema diferentialului la 50Nm si suruburile suportului pe cadru la 110Nm.
Capitolul diferential incheiat, asa ca am trecut la bara antiruliu. Prima oara am instalat bieletele pe pozitie, fara sa le strang si am slabit suruburile de la bratul inferior de pe cadru.
Dupa asta am pus bucsele pe bara, am pus bara pe pozitie, am pus clemele peste bucsa, am asezat pe pozitie ranforsarile pt bara antiruliu, am centrat bara antiruliu si am strans toate suruburile.
Dupa asta am instalat limitatoarele de miscare stanga-dreapta a barei antiruliu.
Cat aveam incalzirea facuta am schimbat si placutele de frana spate fiindca nu mai aveau multi km ramasi.
Deoarece m-am grabit pe final, am uitat sa masor bara antiruliu fata pe elevator, insa am masurat-o in parcare, si e fix cum spuneam, 21mm.
Bara antiruliu am instalat-o pe setarea "moale" echivalenta unei bare de 19mm.
Dupa un test drive pe dealul Bucium, plin de viraje, am ramas masca, e alta masina, ruliul sa redus extraordinar de mult si nu pare deloc obraznica, cu tendinte de supravirare.
Cat despre inserturile de la diferential, se simte diferenta, puterea se simte ca ajunge mai repede la asfalt si ca nu trebuie sa se mai torsioneze nimic la transmisie pentru a incepe sa se deplaseze masina.