Revin cu un mic update de consum, iar nu am mai ieșit din oraș vreme îndelungată, cred ca din 300 de km am făcut vreo 40 pe ring, care teoretic are. regim de autostrada, dar la orele la care mergeam eu se mergea gen acordeon( in nici in caz nu aveai vreo șansă sa te apropii de consum. normal de autostrada) și spre uimirea mea totală, s-a stabilizat la sub 9. Azi am 8.7, Maine creste ușor la 8.9, poimâine prind mai lejer scade iar, dar pe acolo mă învârt. Daca mai iau in calcul ce am constat, ca BC pare pesimist cu vreo 0.3, e chiar excepțional.
Nu, nu e București, dar e oraș circulat, semafoare, treceri de pietoni peste tot, multe zone rezidențiale cu cocoase și mers la 30, etc..
Dimineata de vreo 3 săptămâni sunt rar peste 9 grade, deci e f. bine. Și mai bine decât consumul meu inițial calculat. Traficul chiar mai nasol și e mai frig, cred ca m-am mai învățat eu cu mașina, alta explicație nu am.
Nesperat de bine. Bonus surpriza. Sincer generatia asta mi se pare competitivă. cu tot restul. Nu prea cred ca mai poți plânge ca Subaru. consuma mai mult ca altele. Știu și sigur ca și o Octavia TDI combi diesel tot pe acolo e. o Mazda 6 la fel, și tot așa, pot continua cu exemplele..
Am avut pe mana o skoda kamiq cât aveam Jeep-ul in service, cu panaramile alea de 1 sau 1.2 l care am foito 3 zile și am returnat-o cu 7.8... o plesnita de mașina leșinată și minuscula...
Din punctul meu de vedere, teza asta cu consum mare la Subaru. la tot ce e probabil după 2019 pe platforma asta noua, ca e cross treck, forester etc, nu prea e suportata de lumea reală.
O fi fi valabil la mașinile vechi, ca tin minte FOresterul ăla 2.0 de prin 2005, era cam jale extraureba ( ca de, cutie in 4 trepte ) ăla da, extern celputin se bătea cu Lanadcruiserul de 3l...
ăla da... mânca...