Eu am mers cu chr hibrid luata de nouă și e copaie pe viraje. În mare parte datorită greutății bateriei și a centrului de greutate. XV hibrid e o îmbunătățire semnificativă.
Anunță-mă cum e cu damigeana pe viraje. Sau cum e dinamica pe ploaie. De zăpadă să nu ne zici, e nasol. Nu știu de ce cumpără, ăia câțiva, Subaru.
Eu am fost posesor, altfel tragi de ea. XV are si el baterie mai mare, are vreo 10 cm in plus la garda la sol fara nici un artificiu la suspensie sa compeseze treaba asta, adica suspensie multibrat fata, amortizoare adaptive si ce mai trebuie sa faci la o masina mai inalta sa nu fie barca. Bateria la ambele din contra, mai echilibreaza diferenta de masa fata-spate, ca la ambele bateria e pusa spre axa spate
Fizic nu are cum sa fie ce spui tu, ca stiu destul si despre cele 2 platforme cat de rigide sunt.
XV are multe calitati, dar nu tinuta de drum deosebita. E foarte buna pentru ceva cu 21 cm garda la sol si la pretul ala, dar nu cumpara nimeni asa ceva sa se dea in curbe, cum nu cumperi nici CH-R. dar tu ai mers acolo....
Poti sa spui ca are vizibilitate foarte buna, ( un CH-r fara senzori de parcare sau camera e ascutita in 2 zile maxim, e horror) , ca are spatiu utilizabil, nu portbagaj pe verticala ( adica degeaba ) ca multe SUV, CH-R inclus, ca fata de multe SUV mari si tari suporta niste off road, si multe altele puncte bune, dar nu dinamica, kit ca e vorba de acceleratii sau stat in curbe.
Punctul slab ramane asta, dinamica, si piata pentru cei care vor ceva off road sau dau mai mult de 2 copeici pe un sistem 4x4 decent e foarte limitata, si de asta nu se vinde in Europa, cum nu se vinde nici Outback ( desi piata de break-uri in Europa e in continuare semnificativa fata de US )
Nu stiu ce te oftici asa cand spun ca Subaru nu e o masina dinamica( ce ela vanzare prin EU ) Nu e ca nu e.. au ele alte calitati, dar asta e adevarul. Eu nu ma astept de la Outback-ul meu sa fie ca un BRZ in curbe, ca atunci ar fi 80.000 de euro, la nivel de un BMW X3 M Dar as vrea sa se miste mai vioi de multe ori. La XV e si mai rau.. .
Si asta e adevarul, avand in vedere cata baterie are sistemul ala hibrid, face foarte putine lucruri. Nici dinamica nu o imbunataeste pe cat at trebui sau ar fi posibil, ( motorul ala electric e mai mic decat multe prezente pe sisteme de 48v micro ) iar la consum e aproape insesizabil.. deci multe chestii cam degeaba, si din cauza lui pierzi autonomie, pierzi roata de rezerva, care cam anuleaza si iesirea aia la off road. Pentru mine vine cu mult prea multe compromisuri ca sa fie o oferta atractiva. Fix de aia, nici la Forester nu m-am uitat mai mult de 2 minute. Din punctul asta de vedere, ca OBK inca are dinozaurul de 2.5 aspirat mi se pare mai putin compromis. Daca era hibrid si asta si pierdeam locul de roata de rezerva, rezervor mic, si mai aveam si consum real identic, nu il mai luam, iti spun sincer, putea sa fie cel mai cel mai la restul . Fiecare cauta altceva, nu stiu ce se infoaie lumea asa, ca orice masina are plusuri si minusuri..