Pana-ti raspunde @Lupul, hai sa-ti spun eu cate ceva.
Desi al meu e de 2.0 nu de 1.6, la o parte dintre intrebari cred ca-ti pot raspunde:
1. Se comporta excelent, e la fel de inchegata ca-n prima zi - si al meu XV are mai bine de 5 ani.
Vorba aia - nu bate, nu troncane !
2. Repet, eu am 2.0, deci s-ar putea sa fie ceva diferente fata de 1.6: o revizie ”normala” - recte, ulei si filtre - in jur de 1000-1200 lei la reprezentanta Auto Kino Brasov.
Schimbul de ulei in cutia CVT, care-i calduros recomandat la 5 ani / 60.000 km - cca. 3500 lei ( uleiul - 22xx lei, filtru CV - 98x lei, manopera nu stiu ca am avut mai multe operatiuni trecute pe factura).
3. Am am revopsit niste elemente zgariate prin parcare de-a lungul anilor, abia anul asta. Nu am sesizat urme de pietre pe capota ce sa fi ajuns la tabla.
4. Nu stiu ce presupune echiparea Confort Plus - daca are dotarea asta, da, senzorul de ploaie poate declansa automat stergatoarele (si variaza viteza in functie de intensitatea ploii).
5. Pornire de la distanta - nu stiu, nu m-a interesat.
6. Da, se poate monta scut metalic atat la motor cat si la cutie si diferentialul spate.
Din cate am citit pe aici - ca eu nu mi-a montat - pare-se ca-s indicate cele OEM (desi-s mai scumpe), dar ar fi si ceva variante AM ok.
7. Eu unul nu am probleme cu el, la modul ca nu ma deranjeaza. Da, daca opresti la stop si apesii hotarat pedala de frana ceva mai mult timp, se activeaza si opreste motorul.
Oricum, daca te incurca, poti sa-l dezactivezi ca are buton dedicat. Problema e ca nu ”tine minte” si trebuie sa apesi butonul de anulare SS la fiecare pornire a motorului.
8. In cazul meu, in afara de revizii, asigurari, schimb ulei in cutie, benzina si parbrizol nu a cerut alti bani. Anul asta va cere ceva in plus ca-i timpul sa inlocuiesc anvelopele.
9. Legat de SMT - probabil nu ti-au raspuns din simplul motiv ca XV-ul de 1.6 nu se mai fabrica si nu-l ami au in oferta. Noul Crosstrek nu mai are motorizarea asta.
Sper ca ti-au fost utile raspunsurile de mai sus.
PS: Ce ai omis sa intrebi si-i ”de topti banii” este cum se comporta sistemul Eye Sight (franare automata, pilot automat adaptiv, etc), da-t raspund eu: exceptional !
Este unul dintre sistemele de siguranta active de top, excelent implementat si cu o functionare impecabila !