Am facut lunea trecuta identificarea la RAR, asa ca d-acu-ncolo-i dezlegare.
Astea-s de sambata.
Turbo inlet siliconic, chipurile pentru sunet. Sunet o lae. Nici macar la 202 la ora pe waze.

Dup-aia am facut nefacubilu', am inversat masinile.

Schimbul de ulei cutie a mers foarte usor si repede, ma mir. De regula, ca arhitectura, astia le fac in ciuda mentenantei.

A urmat pitch mountu' poliuretanic.

...iar apoi, evacuarea.

______________________
Testdrive-ul de sambata a durat vreo 2-3 ore si s-a lasat cu consum de ~12l/100km. Dar a fost cu revelatii imense.
Uleiul de cutie - n-am simtit nimic, schimba la fel, la rece nu agata mai mult decat cu cel anterior, deci nimic special. Sa vad cu ce-l schimb la primavara/vara, dupa ce desfac cutia. Probabil Redline, nush.
Evacuarea, e imposibil de suportat asa, suna ca o drujba. E clar ca ce doresc eu nu se poate obtine cu finala de fabrica, asa ca imediat ce am ajuns la calculator
am comandat finala noua. Cea mai ieftina de pe piata, comandata local, cu discount mare. Daca nu-mi place, naspa, deja se aduna cam multe piese care nu-mi plac, Suzuki modern nu-i Subaru vechitura se pare.
Furtunul siliconic de pe admisie - am zis, niciun sunet. Dar il las, aia e.
Bieleta de cuplu (pitch mount). Aici e WOW!!!! Masina s-a transformat real.
Orice mangaiere de acceleratie se duce absolut direct in roti. Numai asta ar fi suficient motiv sa fie best mod ever.
Dar mai am.
Ma plangeam la inceput ca motorul trage doar jos, iar sus e mort. Nope, retrag tot. La FIX 4000rpm are loc o smucitura care te impinge-n scaun, tonul motorului se schimba, si trage pentru vreo 500rpm ceva mai tare decat inainte. Practic, acolo e punctul in care aderenta in treapta 2 e pa. Banuiesc ca acolo defazeaza fulia de pe admisie. Totusi, presiunea de supraalimentare, fix din punctul ala, scade. Nush cum e cand trag linie, dar pe parte de impresie artistica e spectacol.
Asadar, admisie siliconica + evacuare cu sunet oribil dar cu sunet nevertheless + acea superba bieleta rigida. Sunet, socuri de defazare distributie, alta masina, una mult mai misto decat ce era deja.
DAR... La pornirile de motor, la plecari de pe loc si la manevre de parcare, oribil. Vibratii, trosnituri. Relanti care se simte si-n plafon.
Motiv pentru care duminica am pus bieleta de fabrica inapoi, dupa ce mai intai am intarit-o cu niste bucati de furtun siliconic.

Acum am o usoara trepidatie la relanti, dar o las asa o vreme, in ideea ca se estompeaza, se inmoaie si taseaza alea, nu stiu. Oricum mai umblu cand da caldura, ca sa-i bag autoblocantul.
Iar spectacolu' cu VCT de la 4000 de ture a disparut, ori e suuuuuper greu sesizabil in trepte inferioare doar daca sunt atent. Adica a disparut.
O poza cu parcul auto actual.

...si una cu stopuri frumi.

Ar mai fi de notat un aspect dubios, pentru care n-am explicatie.
Face boost ca la balamuc acum. Daca inainte se oprea pe la 13psi, acum am constant peste 15.
andea imi spune de ani buni ca orice marire de sectiune dupa catalizator nu face nimic. Sau am ramas eu cu o idee fixa, desi exista nuante? Adica sigur sunt nuante, de vreme ce la Impreza cresc catbacku' de la 2.5 la 3 de nevoie.
Bine, aici eu n-am marit sectiunea cine stie ce, dar am eliminat cele 2 restrictii (tobe) de pe intermediara.
Ca turbo inletu' ala m-as mira sa faca ceva.
andea?
