Tocmai am terminat, recunosc, cu greu, sa termin cele 660 pagini ale manualului utilizatorului.
La capitolul "intretinere" mi-a fugit somnul si am cascat ochii mari.
De altfel, cred c-am descoperit de ce japonezele nu prea au succes in Europa. Sau in Romanica. Adica mai degraba te duci catre un producator care cere schimb ulei motor la 30 mii km. "E lonlaif, bos". Sau schimb ulei de cutie de viteze "niciodata, dacat sa conpleteaza".
Bun, in poza e planul de intretinere "severe conditions".
In tara asta se construieste mult si prost, se despadureste, drumurile adiacente sunt neasfaltate, deci avem praf cacalau. Ajuta si clima uneori secetoasa, ori furtunile de vant tot mai dese. Mai sa uit de deszapezirile excesive, unde se folosesc nisip si sare fina.
Autostrazi nu prea sunt.
Nici educatie, pentru un trafic civilizat.
Si nici cultura mersului pe jos sau cu bicicleta, deci masina va merge constant pana la coltul blocului.
Consider ca ne incadram cu succes la conditii severe.
- curele accesorii la 40 mii km, anyone?
- ULEI MOTOR LA 5 MII KM???!? =)) =)) =)) Atentie, nu paranoia utilizator. Producatorul!!!
- antigel flush si inlocuire la 3 ani? Pana si eu mai uit...
- bujii irridium la 30 mii km. Wow...
- lichid de frana la 2 ani. Si nu cu seringa din vas, ca e zero, ci purjare la 4 roti si la cutie, pe receptorul ambreiajului. Vise.
- si asta-mi place cel mai tare, ulei de cutie la 30 mii km sau... 2 ani!!! In loc de "pe veat' ".
Si sa nu spuna careva ca Suzuki vrea sa incaseze bani in reprezentante, ca daca ar fi asa, toti ar avea abordarea asta.
Nu, probabil sunt doar sinceri. Gen "coae, vrei sa o pastrezi, vrei sa nu se rupa sub tine, sa fie bine sa nu fie rau? Fa asa!".
Mno, toata lumea VAG de maine.