Mno, nu tot ce vine din Japonia este monument tehnologic, mai ales cand ai un buget mic si drumul spre clientul final trece pe la fabrica din Mexic. Desi cele de mai jos nu au neaparat legatura cu locul in care s-a produs masina, in ciuda faptului ca certificatul de conformitate vine semnat si stampilat de Japonia cu adresa oficiala a marcii.
Patanie care mi-a mancat 3 zile, asa ca scuzati textul lung, dar ma descarc si eu.
Dupa concediu si atatea ploi si noroaie am spalat masina si m-am trezit iar cu umiditate crescuta in masina. Mocheta era aparent uscata si din intamplare dau peste un capacel de plastic in podea care facilita accesul la seria de sasiu. Deschid si vad acolo condens mult. Sar peste toate pipaielile si atingerile ca sa ajung la concluzie: izolatia toata uda sub mocheta pe partea dreapta, iar.
Scot plastice, scaunul pasagerului, incep sa usuc. M-am scarpinat in cap ba cu stanga ba cu dreapta... de unde o fi venind apa... le iau pe rand la verificat: burdufuri usi, parbriz, scurgeri in podea, stopuri, chedere, filtru polen, conducta de evacuare condens de la sistemul de aer conditionat... nici una nu s-a gasit cu probleme.
Spal iar masina pe etape si cu presiune, de jos in sus, element cu element si reveneam pentru verificari... totul uscat, pana cand nu stiu ce imi vine sa scot un pres de pe partea soferului sa vad ca are condens pe dedesubt... repet operatiunea cu scos scaun, mocheta fleashca! nici un vinovat. Mocheta si totul mai sus de podea uscat.
Azi, a 3-a zi de scarpinat in cap dau jos panoul de la stergatoare - curatel, dar am facut eu luna. Nimic in neregula!
Desfac carenajele sa curat mizeria din aripi, noroi dar nimic care sa fie asa jos si sa intre in masina. Sterg sa fie totul perfect uscat si dau iar cu jet si spal pe la roti si vad un firicel mic in interior... primul semn... de undeva din spatele acestei imbarligaturi de fire:
La cat e de mica masina asta, au pus astia la straturi de izolatie si la spume si polistiren si plastice captusite si un miliard de chestii prinse intre ele si de masina ca nu aveam cum sa scot toata chestia aia, dar in final se arata inculpatul:
Cablul de deschis capota trece prin sasiu si iese undeva in spatele carenajului stanga fata, da fix pe unde se scurge toata apa de pe parbriz si se pare ca i s-a busit burduful. Probabil ca anterior a fost deschis o singura data pe an pentru revizie si atat. Iar de cand e la mine am tot deschis sa spal, sa verific sa schimb uleiul sa ma mai uit la nu stiu ce, sa verific iar uleiul, sa verific starea bateriei si sa o incarc la full etc. asa ca probabil cablul a ciupit burduful.
Norocul meu este ca nu a apucat nici macar o agrafa de birou pierduta de fostul proprietar sau monezile sa fi ruginit, asa ca l-am prins in faza incipienta.
Acum sa vad cum o rezolv, caci solutia tehnica a fost ceva de genul "
Am uitat sa ii punem deschidere la capota! Ah, dam o gaura aici si tragem un cablu."
Zilele viitoare sper sa mai tina vremea nesperat de calda si sa dau carenajul jos complet sa ajung pana la inculpat pe afara si sa il izolez.
In rest, ma bucur de consum de 7% in oras si parcari usoare
Dar numai eu puteam sa patesc asa ceva la masina aproape noua... avantajul este ca toate clipsurile si suruburile erau virgine si inca flexibile, asa ca nu am rupt, zgariat si fortat nimic. O mica victorie pentr mine