Revizii Impreza
Subaru club Romania

Revizii Impreza

puiu

  • 785
Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #60 on: September 10, 2015, 16:23:45 PM »
Salutare,
A venit vremea de revizie si vreau sa dau comanda de piese.
Intrebare: pompa de apa se schimba odata cu distributia de obicei?

Pana acum am ales
bujii Denso VKH20,
distributie Contitech CT1058K3
curea accesorii contitech 5PK869
pompa apa GK 987576
antigel CASTROL G12
bucsi bascule, bielete antiruliu, etc.

uleiurile de motor si cutie le mai astept putin sa isi faca termenul.

singurele emotii le am cu pompa de apa, de GK astia nu am mai auzit.

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #61 on: September 10, 2015, 18:20:11 PM »
Da, pompa o schimbi cu distributia. MARE GRIJA la ce comanzi. Nu gasesti pt aspirata pompa identica cu cea originala. Ia legatura cu userul FAB ca el a schimbat de curand. Antigelul, vezi ca e discutie pe forum cu de care trebuie pus. Role si curele...SKF si conti/gates sunt ok. Ai grija si la role, sa se potriveasca, sa nu stai ca mine cu masina desfacuta o saptamana ca nu a gasit 2 role mecanicul.

Sent from my D6633 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #62 on: September 11, 2015, 01:00:22 AM »
Eu am luat pompa de apa OEM de la Autokino, a fost vreo 800lei, a venit una identica cu cea originala de pe masina.
Because Subaru, thats why.

UXE

  • 1741
Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #63 on: September 11, 2015, 06:47:38 AM »
Yamada

puiu

  • 785
Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #64 on: September 11, 2015, 06:55:43 AM »
in principiu am ras tot youtube-ul cu operatia asta. sper ca sa fiu in stare, cand o sa desfac kit-ul si pompa de apa sa imi dau seama ochiometric daca sunt ce trebuie

Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #65 on: September 11, 2015, 11:07:33 AM »
Va trebui sa ai inca o pereche de maini la montarea curelei, in rest totul merge usor. Si eu tot de pe youtube mi'am facut documentarea si am rezolvat cu distributia la un amic care avea sculele necesare

Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #66 on: September 11, 2015, 11:11:11 AM »
Asta nu e pompa buna? Poate are cineva nevoie in curand ...

Fab

  • 794
Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #67 on: September 11, 2015, 11:43:03 AM »
Nu e buna. Trebuie un stut in stanga si unul in dreapta.

puiu

  • 785
Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #68 on: September 11, 2015, 15:30:59 PM »
am vazut-o pe a mea azi si are unul singur cam unde ar fi ala gros din dreptul carcasei termostatului.

Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #69 on: September 11, 2015, 16:14:41 PM »
Dupa cod cic'ar fi si ptr Impreza de 1.5 si 2.0, deci generatie mai noua, de aceea am zis o fi la fel.

puiu

  • 785
Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #70 on: September 11, 2015, 17:52:11 PM »
s-a lamurit problema, trebuie cu o iesire spre radiator si doua stuturi cate unul pe fiecare laterala.
problema e ca de asta nu se gaseste :) :) :)

Fab

  • 794
Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #71 on: September 11, 2015, 20:11:07 PM »
Se gaseste doar pe original, e vreo 800-900 ron. Sau poti sa iei de turbo cu 3 stururi si sa astupi unul.

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #72 on: September 11, 2015, 21:38:01 PM »
Varianta 2 o am eu si inca cativa pe aici. Castigul e ca poti gasi pe la 300 ron pompa de STI.

Sent from my D6633 using Tapatalk

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

puiu

  • 785
Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #73 on: September 25, 2015, 17:35:09 PM »
Help! In service cu masina demontata.
Pompa de apa de la subaru nu a avut setul de garnituri in cutie. Nu a verificat-o nimeni.
Garnitura de pompa am rezolvat-o. Imi trebuie doar cea de la termostat care nu vine decat in doua-trei zile lucratoare.
Nu am cum sa astept atat. In seara asta plec din oras si maine tre sa ajung in alta localitate.
Are cineva vreo garnitura de termostat? Pe bani?
Daca nu, ce solutii as avea?

puiu

  • 785
Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #74 on: September 25, 2015, 22:25:58 PM »
Am rezolvat....pffiiiiiuuu.

puiu

  • 785
Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #75 on: October 12, 2015, 12:40:55 PM »
Intrebare: am terminat de facut sambata revizia.
Am schimbat si uleiul din cutie si diferential spate si am bagat motylgear 75w90.
Sambata toate bune si frumoase. Ieri parca mergea mai greu schimbatorul la retrogradari. Azi dimineata abia mergea. Am parcat-o si am luat metroul. Diseara scot joja sa vad nivelul. Are cineva vreo alta idee? Sa incerc cu alt ulei? Ar avea cineva vreo recomandare?

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #76 on: October 12, 2015, 13:33:44 PM »
Eu tot uleiul ala l am pus si n am avut probleme. Verifica nivelul

Sent from my D6633 using Tapatalk

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Forester

  • 3118
  • The other right!
Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #77 on: October 12, 2015, 15:01:09 PM »
Ambreiajul e in mintile lui?
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

puiu

  • 785
Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #78 on: October 12, 2015, 16:38:42 PM »
Pai nu caraie, nu maraie la nicio treapta cutia, nu patineaza ambreiajul deloc, nu se simte sa agate in levier. Pur si simplu trag de el parca e infipt in nisip si nu vrea sa intre in treptele inferioare. Parca nu ar aluneca furcile in cutie.
Nu am factura la indemana dar parca tin minte ca am vazut 4 litri de ulei pe ea si prima data s-a pus in dif spate 0.8. Dupa aia am lipsit 5 minute de langa masina, cand m-am intors era in toi umplerea cutiei. Deci din start (daca sunt doar 4 litri pe FF) e o lipsa de minim 0.3 litri din cutie. Ma uit diseara la joja cu ea rece (nu-i problema la ce frig e afara :)  ) si o iau la o tura sa vad exact toate simptomele si daca se modifica la cald. Uleiul era proaspat - pe bidon era stampilata luna 06.2015 ca si data de fabricatie.

puiu

  • 785
Răspuns: Revizii Impreza
« Reply #79 on: October 13, 2015, 12:18:03 PM »
Nivelul e cam cu 3-4 mm mai jos decat linia de L.
Ce facea aseara: iesea greu din tr1, uneori intra greu in a doua, atat dintre 1 cat si dinspre 3.
Dupa 500m - 1km a inceput sa isi revina iar dupa inca 1km mergea pe catifea.
Azi dimineata am pornit motorul si am sters geamurile, cam cat am fumat jumatate de tigara.
A mers foarte bine, catifelat. Diseara ma duc sa completez. Nu stiu ce sa mai cred.