Cu placere!
Cum am mai spus in cateva randuri, nu este nici o problema sa vii cu piesele tale. La noi lucrul asta nu se intampla prea des, sunt de parere ca suntem destul de competitivi la pret.
Singura problema apare atunci cand piesa adusa de tine se defecteaza in garantie sau nu se potriveste. In acest caz, daca ai adus-o tu, platesti manopera de doua ori si esti obligat sa te descurci singur cu inlocuirea acesteia in garantie.
Presupun ca stii lucrurile astea, parca s-a mai discutat subiectul aici.
Perioada fascista suna rau dar e adevarat. Intr-un cadru informal am sa-ti spun si cine erau fascistii la SMT. Nu intreaga companie, doar unii, si nici aceia greci.
Procedura la AK este de a se verifica update-ul de soft la fiecare revizie, odata cu resetul dilutiei. De regula acest lucru se face. Acum nu spun ca nu este posibil sa se fi uitat sa se faca in unele cazuri. Noi cumparam toate update-urile de service manual, de indata cand acestea sunt disponibile.
Cum am zis, este insa posibil sa se mai greseasca si la noi. Desi echipa este in mare aceeasi, s-au schimbat si la noi trei sefi de service si vreo doi mecanici in 10 ani. As vrea sa-ti spun ca nu te uitam cu el insa ar fi de ajutor sa amintesti sefului de service acest lucru. Oricum, te lasam langa masina, apropos de postul lui Heliotropus, asa ca poti cere mecanicului sa-ti verifice in particular anumite chestiuni.
Iar cu filtrul vroiam doar sa arat de unde provine diferenta. Este oarecum similar cu problema pompei de apa la distributii. Nu eram competitivi la pret din cauza faptului ca ofertam una originala la pret dublu fata de licenta. Ofertele noastre nu se concretizau in lucrari din cauza diferentei de 500 de lei de la pompa de apa. Toate celelalte, cureaua si rolele erau sensibil apropiate la pret. Asa ca am gasit optiunea pe Aisin si am uzinat gaura in plus. Folosim aproape toate piesele pe original, mai putin pompa de apa.