Vand XT-ul. Pe scurt, pentru cei care nu au rabdare sa citeasca in jurnalul de bord (si probabil ca aici nu o sa stau sa pun chiar tot ce am facut la masina), am sa mentionez lucrarile importante.
Achizitionat la 106.500, de Craciun in 2021, cu motorul refacut la Garajul lui Gheghe Si Malakay, insemnand:
Bloc si chiulase reconditionate
Kit complet de garnituri originale Subaru
Pistoane forjate Cosworth
Vilbrochen tratat STI
RCM extreme 11mm cylinder head stud kit
Cuzineti ACL
Pompa ulei stock de 2.5 turbo
Distributie mitsuboshi
RCM Air pump delete kit (placute de anulare pompa secundata de aer) plus ajustarile din soft necesare
Ulei Amsoil European Series 5w-40 schimbat la ~150-200km primul si urmeaza al doilea la ~750km de la rebuild
Totul a fost refacut la cota 0, adica in specificatii de fabrica.
KM in momentul de fata ~128.600km in usoara crestere, fiind folosita zilnic. In cei 3 ani si 22.000km am schimbat urmatoarele:
Ian. 2022 - 107.800km - Reconditionat volan personalizat dupa cerintele proprii
Mai. 2022 - 110.050km - Schimb ulei diferentiale fata/spate
Iun. 2022 - 111.500km - Schimb ulei cutie; Jante Subaru Holzer Edition + Anvelope Bridgestone Potenza Sport
Noi. 2022 - 115.300 km - Schimbat calorifer clima
Dec. 2022 - 116.500km - Reconditionat etriere fata, discuri brembo, placute project u, aerisit sistem franare
Feb. 2023 - 117.200km - Schimbat brate fata si rulmenti fata
Mar. 2023 - 117.800km - Schimbat rulmenti spate
Noi. 2023 - 121.700km - Radiator apa, furtunuri radiator, radiator cv automata, ulei cutie, ulei diferential, planetara fata, fulie mare, antigel si diverse furtunase de apa si vacuum schimbate
Noi. 2023 - Reconditionat cele 5 jante originale plus 5 anvelope Dunlop Sport All Season
Dec. 2023 - Bare antiruliu fata/spate Cusco, bielete antiruliu fata/spate, evacuare catback invidia Q300
Schimburi ulei motor (doar AMSOIL) si filtre dupa rodaj:
05.01.2022 107.300km
15.06.2022 112.030km
22.11.2022 115.300km
30.06.2023 120.000km
22.12.2023 123.152km
04.09.2024 127.720km
Pe langa cele enumerate mai sus, am tot schimbat diverse ornamente, suporti, clipsuri, furtunase, cate un senzor, puse covorase si tavita in portbagaj, gresat culise, aerisiri frane, schimbata bieleta spate pentru faruri cu self leveling, becuri si altele.
Masina se vinde cu inca o bara fata completa ce necesita revopsire si cu grila sport originala, extrem de dorita, rar de gasit si scumpa, inca un set de placute fata ferodo, ceva furtunuri servo originale noi si oring pompa servo, aparatoare de noroi originale si niste deflectoare pe sub masina tot noi originale. Mai am si barele antiruliu originale si le pun la pachet si ceva garnituri ramase de la evacuare.
Ca si defecte dpdv mecanic capacul de chiulasa pe dreapta langa up-pipe este umed, si pompa servo curge. In rest masina merge excelent. E putin cam barca pentru puterea ei, dar las urmatorul proprietar sa aleaga intre lift kit sau lowering kit.
Ca tot vorbeam de putere, soft facut de andea, cu 3 harti (normal, max boost si 0 boost pentru benzina proasta). Softul facut ca masina sa fie placuta si sa traga maxim in ture medii unde este folosita cel mai des si unde poate si turbina originala sa livreze.
DPDV estetic, multe zgarieturi si lovituri, aripile fata/spate revopsite anterior, usa dreapta spate revopsita anterior. Vopsea originala pe capota, plafon, hayon, usile fata si usa stanga spate, neatinsa la praguri sau stalpi, are parbrizul original cam matuit dupa milioanele de pietricele pe care le-a vazut, dar nu este crapat, lacul a cedat pe eleron si pe hood scoop.
La interior scaunul soferului are cusatura rupta pe sezut si cotiera are intepaturi de gheara. Toate defectele au fost aduse de fostul proprietar, si singurul in afara de mine. Masina fiind cumparata din Romania de la Radacini.
Cat e halatul? Pentru forum si cunoscuti cer 12.000 euro (discutabil daca includ ambele seturi de roti la banii astia). Pe net o sa ajunga la 13.500 euro, ambele sume fiind mult sub cei 19.000 investiti de mine in total, fara sa pun la socoteala diversele ore de manopera gratuita, reduceri, oferte si discounturi.
Incepem cu pozele intr-o maniera distractiva:
Si continuam cu treburi serioase:
Si cu interiorul: