Pai la inceput , cand au fost placutele noi a franat ok , cand s-u uzat le am gasit cu culisa de jos blocata ( am intervenit pt. ca vibra la franarea la viteze mari) .
Dupa ce am deblocat culisa si curatat tot pe acolo , si pus tot la loc , este fix la fel. Dupa approx 200 km , probabil ca acele culise se blocheaza instant ( cele de jos) . Dar asta mi se va confirma cand voi schimba placutele, din nou...
Da , le am dat cu vaselina siliconica , speciala pentru frane , card rezista la temperaturi inalte.
Nu cred ca e problema de bedding , discurile si placutele sunt cele vechi.
Nu inteleg cum as putea sa pun nenorocitul ala de etrier "nealiniat" . Se prinde in alea 2 suruburi , si atat. Sa il aliniez cu ce?
E de domeniul fantasticului pentru mine cat de pretentios e sistemul asta . Am schimbat cred ca zeci de seturi de placute la diferite branduri de masini, la niciunul nu am fost atat de meticulos , nu am curatat atat. Insa la niciunul nu se blocau mizeriile alea in halul asta . Imi aduca minte la bmw schimbam placutele , impingeam pustonasul cu mana , nu ungeam nimic ( doar verificam daca se misca culisele) si aia era! Inca 40.000 . Dar aici nu , trebuie bibilite , frecate, aliniate stelele, schimbate pistonase, puse table , tablite , curatate , puse placute noi, si dupa 20 km si o iarna iar apr vibratii . Pur sisimplu imi da brain freeze... si toata lumea lauda franele de 3.0 ...