Stiu ca DS performance nu's din aceeasi poveste cu DS2500.
Interesant e totusi ca Ferodo declara coeficientul mediu de frictiune 0.46 pentru DS Performance si doar 0.42 ptr DS2500. Am mers totusi pe DS Performance ptr ca 2500 are eficienta maxima abia la 250-350gr (mai sus chiar scade, desi probabil nu as fi ajuns acolo, oricum), se pare ca ar face praf mai mult, dar mai ales mi'a fost cumva teama de zgomot. Si, evident, pretul (probabil vreo 30% in plus)
Mersi de atentionarea cu bedding'ul, am gasit pe site la Ferodo procedura recomandata ptr DS Performance, o copii mai jos sa o am la indemana.
A series of applications, building from light pressure (x 5 applications) to medium pressures (x5 applications) on a quiet road from slow (initially) to moderate speeds.
The applications should not be separated from each other by more than 30 seconds. There is no need for the vehicle to come to rest on each application.
Allow the brakes to cool (this will occur during normal driving anyway, but do not, for example, go straight into a steep hill descent as the first use of the brakes) and the pads will be bedded.
@Mihai: placutele sunt deja cumparate, Ferodo DS Performance.
Ma uitasem si de Project u, dar pe site'ul lor nu gasisem exact ce produs mi'ar trebui mie si adaugand si faptul ca trebuia sa mai astept si livrarea de cine stie unde, am renuntat la idee
Pe mine practic acum ma intereseaza performanta cat mai buna pe franare, imediat de la rece, dar fara zgomot (excesiv).
Rezistenta la uzura pica pe ultimul plan, masina nu prea face mai mult de 2-3k km anual, majoritatea in oras si scurte iesiri (20-30km), dar in unele din acele scurte iesiri m'am trezit ca trebuie sa franez mai brusc de la 120-130kmph si nu am simtit ca ma pot baza pe frane pentru o franare de urgenta.
Iar alt upgrade in afara de discuri/placute nu prea mai am la indemana (etriere fata WRX reconditionate/ furtune SS Goodridge/ lichid frana nou ATE/ aerisire facuta/ pompa frana noua OEM inlocuita recent)