Nu mai este nimic spion, totul a devenit oficial. Socul a fost pentru americani deoarece ei nu au mai vazut de foarte mult timp motor de 2 litri pe Impreza. Interiorul a fost complet restilizat, la fel si exteriorul. Motorul este un 2.0 de 148cp cuplat la o transmisie CVT (intalnita pe Legacy si Outback). Datorita transimiei si a masei reduse, Impreza este acum mai verde. A aparut si un indicator de consum (la fel ca la Legacy). Dotari in plus fata de cele prezente nu sunt, cu exceptia display-ului LCD cu touch screen si card reader.
Date tehnice:
2.0 DOHC, 148cp, 197Nm
CVT
1463mm*2644mm*1475mm
ecartament +25mm fata de modelul actual (mai mult spatiu pentru umeri)
1320kg (cel mai usor autovehicul cu tractiune integrala din SUA)
6.5 l/100km (echipat cu o pereche de cauciucuri cu rezistenta mica la inaintare)
Parere personala: Interiorul nu mai pare la fel de spartan desi plasticele sunt aceleasi in mare parte, insa totul pare integrat mai frumos si Subaru a pastrat stilul clasic, aerisit, nu incarcat cu 10 display-uri si 100 butoane cum vezi la noul Ford Focus de exemplu. Partea frontala este reusita, insa trebuie sa vad si o varianta cu xenon. Spatele (indiferent daca vorbim de sedan sau hatch) este un FAIL total. Ca am ajuns si la motor si transmisie, Subaru spune ca a imbunatatit acceleratia, si se face comparatia cu vechea cutie, dar mai mult decat atat, a imbunatatit si reprizele. Abia astept sa apara si la noi sa il testam. Cel mai mult la motor imi place filtrul de ulei... hai sa vedem daca l-a mai reperat careva.