Se poate scoate prin purjare cu lichid nou. Incepi cu stanga fata, continui cu dreapta fata, stanga spate, dreapta spate. Apoi repeti, in aceeasi ordine, estimand "la ochi" sa te incadrezi in acel 1l.
Nota: citisem p-undeva ca "ordinea de Subaru" e alta. Poate vin altfel conductele dinspre blocul ABS, habar n-am. Merge aprofundat.
Mai este o varianta, foarte buna de altfel, dar necesita compresor. Se confectioneaza un adaptor etans pentru busonul vasului (variante sunt multe, guler flexibil, valva schrader mecanica si buson de sacrificiu, etc) si se poate spala tot cu lichid de frana sau cu alcool tehnic, la fel, prin deschiderea succesiva a aerisitorilor din etrieri si impingere cu aer de presiune joasa. Uscarea, in cazul utilizarii alcoolului, se face tot cu aer comprimat.
Eu as ramane totusi la lichidul de frana, pentru a nu-l contamina cu alcool.
Cand imi voi spala sistemul, voi folosi clasicul "fa pedala" si lichid mai mult.