Joi am facut un test-drive cu BRZ-ul (mai bine zis doua` teste). A fost o intamplare, m-am dus la dealer cu alta` treaba` si am picat peste ei cand descarcau patru bucati de pe o platforma (2 ptr show-room si 2 ptr test-driveuri). Ma holbam la ele si ca norocu` ca` a aparut pe acolo tipa care mi-a vadut wagonul. Am stat de vorba` cu ea si am intrebat-o intr-o doara` daca` pot sa` ma` plimb cu BRZ-ul deoarece sant interesat sa cumpar unul dupa` ce imi expira` leasingul la wagonul meu. A zis DA , si a adus cheile. Am luat prima oara` unul manual, albastru Subaru, si am pornit (cu tipa in dreapta)!
Am mers cam o jumatate de ora` ! Pot sa zic ca a fost BESTIAL !!! Demaraj de iti pierzi mintile, stabilitate beton, dar totusi daca` accelerezi tare pe viraj, are tendinta de a derapa spre exterior ca orice masina` cu tractiune spate (dar oricum e f.f stabila`, mult mai stabila` decat orice alta masina` cu tractiune spate pe care am condus-o vreodata` !!! ) Frane de iti rupe centurile de siguranta` cand te arunca` in ele. Ce sa` zic ,e racheta` ! Nu am prea putut sa ii dau cat am vrut , deoarece eram cu dealeritza langa` mine si ma` tempera cand cam saream calul. Oricum mi-a scapat putin talpa in acceleratie si am ajuns la 140/h intr-o zona` de 70 si riscam sa` dormim amandoi noaptea la inchisoare.
Ne-am intors la sediu, am lasat manuala si am luat automata. Probabil Cel-de Sus mi-a ascultat rugile si cand sa` plecam, pe tipa` au chemat-o la telefon, apoi dupa` 2-3 min. a venit si mi-a zis ca` nu mai poate veni cu mine ca` asteapta` un client important, si spera` ca` nu ma supar daca` ma` lasa` singur !!
Asa ca` am demarat singur si suparat
, am iesit din curtea Subaru , si dupa` cateva stradute pe care le-am parcurs cuminte, am iesit pe autostrada` si am rulat pe niste portiuni pe care stiam ca` nu poate sta politia cu radarul.Am atins viteza maxima` de 160/h (nu am putut mai mult din cauza traficului
) , am condus-o cam o ora` , am urcat doua` viaducte cu o panta` destul de pronuntata` , am incercat sa conduc in mai mai multe moduri (bland, agresiv, plecari de pe loc, frane bruste, etc. ) .
Concluzii : superba` , grozava`, super, numai superlative. Timp de raspuns al acceleratiei grozav, (fata` de puturosul meu Legacy e ca diferenta dintre Trabant si F 18) , frane de-ti sar ochii din cap pana` pe parbriz, schimbare ultra-rapida` a vitezelor, spatiu interior corect, insa` faca` a spune foarte mare (any way, e o masina` sport, nu?? ) , port-bagage destul de incapator pentru o masina` de zi cu zi , singura cheste care nu prea mi-a placut a fost ca` daca` o calci pe coada` mai mult decat trebuie derapeaza` spatele imediat, mai ales manuala .