Toyobaru project (subaru BRZ)
Subaru club Romania

Toyobaru project (subaru BRZ)

celalalt

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #60 on: December 02, 2011, 11:07:54 AM »
Mie imi place ce scrie pe motor.Toyota d4-s boxer subaru....

Subaru Impreza WRX 2001

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Toyobaru project
« Reply #62 on: December 04, 2011, 17:26:40 PM »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Toyobaru project
« Reply #63 on: December 04, 2011, 17:54:13 PM »
Si inca o poza importanta :)


MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Toyobaru project
« Reply #64 on: December 04, 2011, 22:48:32 PM »


« Last Edit: December 04, 2011, 22:50:21 PM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #65 on: December 05, 2011, 14:09:27 PM »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #66 on: December 08, 2011, 10:28:29 AM »
Convertible?



Stati linistiti, e doar o prelucrare pe calculator!


celalalt

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #68 on: December 08, 2011, 21:41:49 PM »
sau " te ..i pe tine cu stropi"

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #69 on: December 08, 2011, 23:34:05 PM »
Mi-l si imaginez pe Petter Solberg si o copiloteasa sexy cu pletele in vant gonind cu 150 la ora prin praful de la Acropolis ....  :D

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #70 on: December 09, 2011, 08:01:15 AM »
Subaru care face supermasini dar cam uratele ce e dretp acum a facut un super cabrio de pret decent presupun.
Arata demential, nu sunt fan cabrio dar de data asta m-au cucerit.
Dupa parerea mea este cel mai frumos cabrio!

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #71 on: December 09, 2011, 08:53:57 AM »
Din pacate o sa ramana doar pe calulator..., dar daca iti place mult, se ia un BRZ si un flex si gata!  :D
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #72 on: December 09, 2011, 09:30:36 AM »
nu e chiar asa de simplu, ca renunti la rezistenta data de partea superioara a cabinei.
de fapt, daca nu e gandita de la inceput si ranforsata ca atare, sa o faci convretibila e chiar periculos.

evident realizez ca glumesti, insa poate ii vine cuiva o idee cum am vazut cu ani in urma o Dacia 1310 taiata cu flexu'. era moartea pe roti.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #73 on: December 09, 2011, 21:31:35 PM »
Eu le urez succes si sper ca vor scoate asta cabrio asa cu si Mitsu s-a dat in barci cu Eclipse.

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #74 on: December 10, 2011, 22:21:33 PM »
ma, eu tot nu pricep de ce nu e turbo motorul asta de pe BRZ... sincer... ce limitari au avut?
adica... facea honda S2000 240 cp din 2,0 aspirat acum 10 ani...plm...tot cu tractiune spate...ce mare smekerie e asta in 2012?
daca poate sa-mi explice si mie cineva...as aprecia, ca eu sunt in ceata...
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #75 on: December 10, 2011, 23:11:59 PM »
Studiul de marketing pe care s-a bazat caietul de sarcini a aratat ca asta se cere si acolo este locul ei in piata cu doar 200cp.
Daca vor considera utila ceva mai multa forta sigur nu e mare lucru sa ne-o arate.

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Toyobaru project
« Reply #76 on: December 10, 2011, 23:20:38 PM »
whatever... eu spun totusi ca farmecul lui subaru sta in motoarele turbo si 4x4
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #77 on: December 10, 2011, 23:22:46 PM »
Asa am spus eu si despre Logan ca e un fiasco cu toate astea ei au dreptate vand de rup.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Toyobaru project
« Reply #78 on: December 11, 2011, 13:18:26 PM »
Ca si masina de referinta, cei de la Subaru au avut in minte Porsche Cayman s, care desi este mai puternic, este mult mai greu si centrul de greutate mai sus. Subaru a reusit sa faca o masina cu cel mai jos centru de greutate. Am vazut un test in care ziceau ca sta asa de bine in curbe incat fuge greu de fund, si atunci o face foarte usor de controlat si cu mult feedback, nu cum ne povestea Michal ca se intampla la z4 cand daca a fugit fundul, nu il mai aduci inapoi.

Răspuns: Toyobaru project
« Reply #79 on: December 11, 2011, 14:04:17 PM »
Cayman este un Porsche si este unul in care inginerii au primit mai multa mana libera.
La Porsche echipa manageriala tine foarte mult la traditie dorind o masina cu totul spate, iar in cazul lui Caymas se considera deja motor central.
Subaru nu are avantajul centrului de greutate avand motorul in fata, central e cel mai bine. Este posibil sa fi obtinut un centru de greutate mai jos dar nu si atat de bine centrat ca la Porsche.
Diferenta de cuplu/putere intre cele doua masini sigur genereaza comportamente diferite cand vrei sa rupi aderenta, iar in ceea ce priveste comentariile neprofesioniste ale unui proprietar sau altul eu cred ca nu e bine sa ne bazam pe ele.
Sunt convins ca Totyota si-a impus un pic punctul de vedere cand s-a aprodus aceasta masina in virtutea actiunilor pe care le detine la Subaru.
STI este o fabrica peste drum de Subaru si e separata, nu cunosc amanunte ce tin de actionari dar e posibil sa nu fie aceeasi in proportie de 100%.