Foreste - MY 2011
Subaru club Romania

Foreste - MY 2011

KET

  • 3920
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #140 on: February 14, 2013, 16:33:05 PM »
Au micsorat preturile?

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #141 on: February 14, 2013, 16:50:23 PM »
Eh, in nici un caz! :)
Am discutat sa imi accepte revizia cu uleiul meu ( minus cca. 200 RON) si nu au ramas decat consumabilele de mai sus si cca. 250 RON manopera.
Filtrul de motorina cica se schimba la 60k km. ceea ce inseamna ca nu il mai pun pe lista. (Oricum il schimb la un an sau 2 revizii si l-am schimbat la revizia trecuta)
Daca imi accepta si filtrul de aer AM, iese revizia sub 600 RON.

Chiar, la cat schimbati filtrul de combustibil?
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #142 on: February 14, 2013, 17:57:29 PM »
Poti sa le ceri sa nu iti schimbe filtrul de aer. Asa ca poti sa il schimbi singurel dupa ce iesi din curtea lor.

Varianta sigura este ca la una din revizii sa iei filtrul de aer de la ei.. il folosesti 2-3000 km cat sa fie doar putin prafuit, dar totusi curat. Pui unul nou si il pastrezi pe cel vechi. Cand te duci la revezii il pui inapoi pe cel original folosit 2-3k km si ar trebui sa insisti ca daca filtrul nu este murdar sa nu il inlocuiasca. :) Daca nu scriu nimic in cartea de revizii cum ca nu a fost inlocuit, ar trebui atunci sa fii ok si sa nu ai probleme cu garantia etc.

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #143 on: February 14, 2013, 23:32:48 PM »
250 lei pt manopera la un simplu schimb de ulei si filtre ?!!!!

nu sunt sanatosi la cap... de fapt nu sunt ei de vina...
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

Pateo

Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #144 on: February 15, 2013, 00:46:31 AM »
Astept vesti bune!
Si eu ma pregatesc luna viitoare

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #145 on: February 15, 2013, 02:29:42 AM »
Eu schimb filtrul dr combustibil la 10-12 mii km adica la 2 schimburi distanta
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

celalalt

Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #146 on: February 15, 2013, 06:25:54 AM »
250 lei pt manopera la un simplu schimb de ulei si filtre ?!!!!

nu sunt sanatosi la cap... de fapt nu sunt ei de vina...
Pai Foreste are bani mah.... ;D

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #147 on: February 15, 2013, 08:43:24 AM »
...
Cu prezoanele am avut si eu o problema cu penultima masina: intr-o iarna mi-au strans atat de mult unul din ele, incat atunci cand am avut o pana, a trebuit sa ma urc pe levier cu 120 kile ca sa il desfac ... si asta cu greu.
De atunci incoace, stau langa mecanic sa vad cu ochii mei cum il strange pe fiecare in parte cu cheia dinamometrica.
...

Cam toate vulcanizarile folosesc urmatoarea tehnica la strangerea cu cheia dinamometrica:intai strang cu pistol pneumatic la 200Nm si pe urma vin cu o cheie reglata de ei la o anumita valoare (pana in 150Nm).
Cheia face "klank" de fiecare data, clientul este fericit, vulcanizatorul isi ia banii iar filetul prezonului incepe sa se strice.
Fata de cei 100Nm recomandati pentru prezoanele de Forester SG si SH diferentele sunt cam mari.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #148 on: February 15, 2013, 23:11:57 PM »
Ok, am facut revizia la SMT.
+9k km, adica vreo 32500 pe bord.

O atmosfera destinsa la SMT, am discutat destul de mult cu cativa baieti de acolo. Am asistat nestingherit la unele operatiuni, nu am mai stat la "acvariu". Am putut sa discut liber cu mecanicul (Ionut) de cate ori am avut cate ceva de intrebat.
M-au primit cu uleiul meu (Motul 8100 Eco-clean C2 5W30), am schimbat filtrul de ulei si pe cel de aer - Subaru OEM.
Nu cred ma puteti suspecta pe mine vreodata ca ii laud gratuit, insa acum chiar a fost altceva!!!

In plus, au fost facute urmatoarele operatiuni:
- la cerere - verificare ulei inainte de schimbare, in vederea estimarii consumului. A rezultat un consum de 2-300g in acesti 9k km.
- la constatarea / recomandarea SMT
   - schimbarea lichidului de frana (cica la 2 ani) si verificarea pe banc frana,
   - recalibrare injectoare,
   - upgrade soft ECU de la versiunea XX...601 la XX...603 (mai erau niste litere-cifre in fata insa nu le-am retinut),
   - bucse bara stabilizatoare (spate).

Filtrul de aer era NEGRU in cca. 4k km de utilizare. Am fost uimit spre socat de viteza cu care se umple de praf in 70% oras / 30% drum lung. Imi e clar de acum ca trebuie schimbat la maxim 5k km.

De asemenea, au constatat ca placutele de frana fata sunt cam duse, desi pe astea inca nu le-am schimbat (mai au 5k km) si aici vine partea interesanta. Am discutat o vreme cu Elvis de la garantii si am concluzionat ca se pot schimba atat placutele si discurile de frana, cat si bucsele cu altceva AM si pierzi doar garantia piesei cu pricina, care pana la urma mi se pare o treaba de bun simt, pe principiul "vrei sa iei EBC sau POWERFLEX? ... iei si garantia pentru piesa respectiva tot de la ei!"

Restul de date si cifre sunt pe factura si comanda si eram prea obosit sa le mai verific, le-am lasat la birou. Revin luni cu detalii.

...

acum:

250 lei pt manopera la un simplu schimb de ulei si filtre ?!!!!

nu sunt sanatosi la cap... de fapt nu sunt ei de vina...
Nu mi s-a parut mult overall. Diferenta reala (la total) fata de Auto Kino, nu e asa de mare.

Astept vesti bune!
Si eu ma pregatesc luna viitoare
Mergi cu incredere si vorbeste cu tipul cel nou, Dani Simion. Nu am nimic sa le reprosez la revizia asta.

[...]
Pai Foreste are bani mah.... ;D
CENZURAT ... CENZURAT ... CENZURAT ...
:)

[...]
Cam toate vulcanizarile folosesc urmatoarea tehnica la strangerea cu cheia dinamometrica:intai strang cu pistol pneumatic la 200Nm si pe urma vin cu o cheie reglata de ei la o anumita valoare (pana in 150Nm).
Cheia face "klank" de fiecare data, clientul este fericit, vulcanizatorul isi ia banii iar filetul prezonului incepe sa se strice.
Fata de cei 100Nm recomandati pentru prezoanele de Forester SG si SH diferentele sunt cam mari.
La AutoSoft am aflat prima data ca se foloseste cheia reglata la maxim 110 Nm.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #149 on: February 15, 2013, 23:56:35 PM »
Ok, am facut revizia la SMT.
+9k km, adica vreo 32500 pe bord.

O atmosfera destinsa la SMT, am discutat destul de mult cu cativa baieti de acolo. Am asistat nestingherit la unele operatiuni, nu am mai stat la "acvariu". Am putut sa discut liber cu mecanicul (Ionut) de cate ori am avut cate ceva de intrebat.
M-au primit cu uleiul meu (Motul 8100 Eco-clean C2 5W30), am schimbat filtrul de ulei si pe cel de aer - Subaru OEM.
Nu cred ma puteti suspecta pe mine vreodata ca ii laud gratuit, insa acum chiar a fost altceva!!!


felicitari...sunt f curios ce impact va avea mesajul tau in randul posesorilor de subaru de pe subarufancub...
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #150 on: February 16, 2013, 00:04:46 AM »
am inceput discutia cu o fraza de genul: "mie nu mi se pare normal sa participati activ sau nu, la un exod al posesorilor de Subaru din Bucuresti la reprezentanta de la Brasov"

cat despre impact, imi doresc sa fie unul pozitiv, avantaje am avea cu totii.

aaa, am uitat sa zi pretul final al tuturor pieselor si operatiunilor: 918 RON la SMT plus 216 RON Uleiul Motul (TVA inclus)
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

KET

  • 3920
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #151 on: February 16, 2013, 07:26:22 AM »
Pai s-a schimbat ceva in conducerea SMT-ului? Îmi e greu sa cred ca băieții s-au comportat super ok numai pentru ca le-ai zis tu ca mașinile Subaru sunt duse la revizie la Brașov. Si dacă asta a fost motivul, e tare de tot. Poate ca au mai intrat si pe forum si au citit. Sper sa între si cei de la Exclusiv Auto Constanța.

LE: acum am citit ce a scris rzw75 aici: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=231.60
« Last Edit: February 16, 2013, 07:28:56 AM by KET »

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #152 on: February 16, 2013, 09:07:09 AM »
Pai s-a schimbat ceva in conducerea SMT-ului? Îmi e greu sa cred ca băieții s-au comportat super ok numai pentru ca le-ai zis tu ca mașinile Subaru sunt duse la revizie la Brașov. Si dacă asta a fost motivul, e tare de tot. Poate ca au mai intrat si pe forum si au citit. Sper sa între si cei de la Exclusiv Auto Constanța.

LE: acum am citit ce a scris rzw75 aici: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=231.60

Mai, nu imi fac io iluzii ca oi fi vreun orator tare'n gura mai ceva decat Cicero. :) Insa intreaga discutie a fost in registrul asta: de ce sa merg 180 km ca sa le dau niste bani altora? De ce sa nu gasim si la ei intelegere macar pentru un kkt de schimb de ulei. Prindem curaj si venim si cu alte alea cand e cazul. Castigul este si al lor. In fine, surpriza ramane si e placuta. Sunt foarte curios daca se va repeta.

Si pana la urma conteaza nitel si cum vorbesti. Nu poti sa te duci cu ifose de vedeta si sa fii tratat prieteneste.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

celalalt

Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #153 on: February 16, 2013, 09:27:19 AM »
Adica cum s ar spune sa ne rugam de ei sa le dam bani.Buna asta...

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #154 on: February 16, 2013, 09:39:07 AM »
 :D  :D :D
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

Pateo

Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #155 on: February 16, 2013, 17:14:24 PM »
Foreste
Pana la urma care e "smecheria" cu uleiul tau?
E mai ieftin sau e mai bun?
Pe mine m-au invitat mereu la SMT langa masina si au fost amabili sa raspunda la toate intrebarile
Din experienta mea cu service-urile auto, atat in calitate de client cat si de ....auditor va pot spune ca singurul lucru care face diferenta e "corectitudinea"
Idea ca va face cineva servicii gratuite sau vezi doamne e "prietenul" vostru si nu face profit pe spinarea voastra e o iluzie. TOTI cauta sa castige si e firesc.
Am auzit lucruri bune despre serviceul de la Brasov, dovada ca e mai pasionat ca altii, e prietenos cu toti sau ..are PR mai bun  ;D
Piesele si consumabilele de la Subaru sunt scumpe (ca la orice masina "exotica") dar cred ca cu putina imaginatie, timp si compromisuri putem gasi ceva mai convenabil
De exemplu as vrea sa iau un eleron, de la SMT mi-au spus clar: nu lua!, e scump si nu ai nici un avantaj tehnic
Poate aveti un sfat?

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #156 on: February 16, 2013, 19:00:21 PM »
sfat cumperi de prin tarile ''exotice ''  si iesi la pret mai bun decat al smt-ului GARANTAT!
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #157 on: February 16, 2013, 22:27:57 PM »
Foreste
Pana la urma care e "smecheria" cu uleiul tau?
E mai ieftin sau e mai bun?
Uleiul meu este de fapt acelasi cu al lor. Diferenta de pret: 230 RON mai scump la ei.

Pe mine m-au invitat mereu la SMT langa masina si au fost amabili sa raspunda la toate intrebarile
Pe mine nu! de 3 ori pana acum m-au rugat foarte respectuos sa astept dincoace de geam.

Din experienta mea cu service-urile auto, atat in calitate de client cat si de ....auditor va pot spune ca singurul lucru care face diferenta e "corectitudinea"
Idea ca va face cineva servicii gratuite sau vezi doamne e "prietenul" vostru si nu face profit pe spinarea voastra e o iluzie. TOTI cauta sa castige si e firesc.
[...]
Depinde pana la ce punct vezi tu aceasta corectitudine in calitate de client. E clar ca nu-i poti multumi pe toti. De asemenea, asteptarea unora de a primi plecaciuni doar pentru ca au banul in buzunar ... oricat ne-am dori, romanii sunt mai orgoliosi-asa. Si de-o parte si de cealalta.

Adica cum s ar spune sa ne rugam de ei sa le dam bani.Buna asta...
Cam cum ar fi trebuit sa ma rog eu de tine sa primesti o comanda de mobila?? Despre a cui mentalitate vorbesti pana la urma?
No offense, ca-mi esti simpatic! :P
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Pateo

Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #158 on: February 16, 2013, 22:43:18 PM »
sfat cumperi de prin tarile ''exotice ''  si iesi la pret mai bun decat al smt-ului GARANTAT!
CORECT

celalalt

Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #159 on: February 16, 2013, 22:59:17 PM »
Cu tot respectul....oiei iar pe carare.Daca iti place sa te auzi vorbind cu astia de la SMT nu ai decat.Treaba cu biroul tau e alta mancare de peste.Devii excesiv de arogant si nu mi place stilul asta.Recunkaste ca iti place sa te conversezi cu astia la smt....Tu practic te ai rugat de ei sa se poarte corect....ceea ce nu mi se pare corect...