Foreste - MY 2011
Subaru club Romania

Foreste - MY 2011

Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #340 on: July 21, 2015, 10:39:52 AM »
a crapat cotul de la intercooler. fizic. la 50k km.
de acum schimb orice tub crapa, cu model siliconic.
am luat un cot HOSE E45-70SH si merg maine sa il schimb.
Am trecut si eu saptamana trecuta prin cateva emotii. Se auzea un suierat peste 2000rpm, apoi pierdere de putere apoi CheckEngine si VSC off. In final m-am linistit, de vina a fost un furtun de la turbina. L-am schimbat la Radacini. Cam scump (original vreo 650 lei) dar am rezolvat problema. Nu am timp de alergat dupa alte solutii. (Forester SH MY09, 75000km)

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #341 on: July 21, 2015, 11:35:16 AM »
@ Florio:
nu mai stiu exact ce cantitate a fost, eu am avut un p/n si stiu ca am luat un singur bidon, parca.
legat de lichidul de servo, am aceeasi convingere cu Mihai. If ain't broken don't fix it!

@ vic:
m-a costat vreo 200 ron cu tot cu manopera. plus ca e cu/din silicon, ai acolo si p/n. Stai pe aici pe Forum ca mai scutesti din bani. :)
plus ca: Radacini?!? C'mon!
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Forester

  • 3127
  • The other right!
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #342 on: July 21, 2015, 14:03:54 PM »
Cand am luat XT-ul facea fite la servo, avea directia ciudata, uneori asista mai mult alteori mai putin.
Am fost la Edu Stan si am schimbat uleiul - nu mai stiu ce marca am pus. De atunci, adica 3 ani jumate totul pare in regula. Mai caraie si acum la cursa maxima a volanului, dar atat.
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #343 on: July 22, 2015, 13:05:20 PM »
am avut si eu vara trecuta o situatie in care servo nu mai mergea, trageam greu de volan. Singura chestie de care mi s-a parut legata treaba asta a fost ca la parcare am lasat masina cu volanul tras dreapta (parca) aproape de maxim.
Cand am repornit dupa cateva ore, volanul se misca greu de parca nu avea servodirectie. Dupa cateva sute de metri, am tras pe dreapta, am oprit motorul l-am lasat vreo cateva minute, si l-am pornit din nou. Servo si-a revenit si vad ca de atunci nu a mai facut.

In rest, ne apropiem de 70k, masina vrea doar AP&B.
Ah, mai e ceva important as zice: mie mi se pare ca de la ultimul update ECU a cam crescut consumul. Nici eu nu merg la consum, insa momentan mi se pare mai mare decat in anii trecuti.
O sa mai fac un test la consum la urmatorul drum mai lung sa vad daca e asa.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

marr

  • 2257
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #344 on: July 22, 2015, 15:03:58 PM »
....mie mi se pare ca de la ultimul update ECU a cam crescut consumul. Nici eu nu merg la consum, insa momentan mi se pare mai mare decat in anii trecuti.
....

Sa stii ca, acum daca ai "zis-o" mi-am dat seama ca si la mine s-a manifestat la fel !
Dupa ultimul up-date am avut consumuri medii mai mari ( nu cu mult, dar totusi mai mari - sa zicem 0,5 l/100 km), dar nu le-am dat importanta.
Ma gandeam ca merg eu "mai altfel" !!!!
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

celalalt

Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #345 on: July 22, 2015, 15:17:55 PM »
Daca si voi va plangeti de consum...

marr

  • 2257
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #346 on: July 22, 2015, 15:55:47 PM »
Pai  nu ne-am plans !
Cel putin in cazul meu a fost o simpla constatare !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #347 on: July 23, 2015, 10:16:10 AM »
Ma rog, nu pot sa zic ca ma plang. La mine mai consuma si pornirea remote, ca se cere umpic de A/C inainte sa imi ard curul de pielea de pe scaune, plus ca prin nebunia din Bucuresti nu ai cum sa ii faci vreun consum.
Am constatat cresterea asta cu ocazia unui drum la Campina unde am mers des si am cum sa compar si tot asa ca la marr, cred ca e o diferenta de 0.5-1 litru sau p'acolo.
Si sa mor daca o sa fac ceva pentru asta! Imi place prea mult cum trage asa cum e acum. Cum zice si marr: constatam! :)
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

celalalt

Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #348 on: July 23, 2015, 10:36:47 AM »
;D

Pateo

Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #349 on: July 23, 2015, 20:11:54 PM »
Si la mine a crescut un pic  :)

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #350 on: July 24, 2015, 12:18:05 PM »
daaar, am si umpic de consum de ulei. azi l-am gadilat pe la joja si se pare ca e sub semnul la care l-am lasat. estimez cateva sute de mililitri. oricum, nivelul este in zona de low, pe scala.
odo de la ultima revizie: 7500 km.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

marr

  • 2257
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #351 on: July 24, 2015, 14:06:21 PM »
Si eu am mai remarcat consum de ulei. Da' nu cu toate uleiurile face asa !
Din experienta mea, cel mai mult ii place MOTUL. Si pe-asta-l bea ca pe apa !
De Mobil 1 pare-se ca-i e ceva mai scarba ....  ;D
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Aldos

  • 276
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #352 on: July 27, 2015, 15:32:50 PM »
daaar, am si umpic de consum de ulei. azi l-am gadilat pe la joja si se pare ca e sub semnul la care l-am lasat. estimez cateva sute de mililitri. oricum, nivelul este in zona de low, pe scala.
odo de la ultima revizie: 7500 km.

Sa inteleg ca esti cu uleiul la nivelul "low" pe joja?
La 7500 KM de la revizie?
Asta ar insemna cam 1l consumat.

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #353 on: July 27, 2015, 15:57:51 PM »
masuratoarea o fac pe plan drept (asa, la ochiometru), la cca 5 min. de la oprirea motorului.
nivelul nu e chiar pe punctul de low, mai are cativa mm pana la el. io as zice ca nu a sarit de juma de litru, insa o sa trec zilele astea pe la POL sa iau uleiul pentru urmatoarea revizie si o sa mai iau un bidon de 5 l in plus "sa fie".
dupa aia sa vad cat inghite si ... ala e consumul! :)
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #354 on: July 27, 2015, 16:18:03 PM »
Ar fi cazul sa incercati si alte marci de ulei.
Nu exclude nimeni problemele primelor aliaje folosite la arbore si cuzineti dar unii spun ca uleiul Motul este slab.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

marr

  • 2257
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #355 on: July 27, 2015, 16:27:08 PM »
Ar fi cazul sa incercati si alte marci de ulei.
.....

Eu - cu vre-o doua-trei exceptii - am pus la revizii doar Mobil 1 ESP Formula.
Si, dupa cum am mentionat, atunci cand am pus Motul am sesizat un consum crescut de ulei.

PS: Poate si de-aia pe mine m-a "tinut" motorul pana la 185k km .....
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Aldos

  • 276
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #356 on: July 28, 2015, 10:05:13 AM »
masuratoarea o fac pe plan drept (asa, la ochiometru), la cca 5 min. de la oprirea motorului.
nivelul nu e chiar pe punctul de low, mai are cativa mm pana la el. io as zice ca nu a sarit de juma de litru, insa o sa trec zilele astea pe la POL sa iau uleiul pentru urmatoarea revizie si o sa mai iau un bidon de 5 l in plus "sa fie".
dupa aia sa vad cat inghite si ... ala e consumul! :)

Pai asa se si face citirea nivelului de ulei la Subaru diesel.
Daca zici ca mai ai cativa mm pana la low, esti cu consumul in jur de 1L.
Spun asta din experienta mea, care completam cu peste 1L cand nivelul era aproape de minim.

UXE

  • 1741
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #357 on: July 28, 2015, 10:58:13 AM »
Si de unde stii cat sa completezi?  ;D   se vede pana unde trebuie umplut?  nefolosind joja ma refer

Aldos

  • 276
Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #358 on: July 29, 2015, 15:31:21 PM »
Si de unde stii cat sa completezi?  ;D   se vede pana unde trebuie umplut?  nefolosind joja ma refer

De cei tras concluzia ca nu se foloseste joja ?
Crezi ca se poate citi nivelul de ulei doar uitandu-te la masina ? :)

celalalt

Răspuns: Foreste - Diesel, MY 2011, echipare TT
« Reply #359 on: July 29, 2015, 15:58:32 PM »
Se poate.Dar trebuie sa stai vara asta 7 ani la templu sa ti strangi chakra si apoi in legatura cu astrele ai o viziune precisa asupra nivelului de ulei.
Sau folosesti joja.