Cred ca încep un meci cu Allianz.
Totul a început cu o micã și nevinovatã bușealã în parcare la Selgros în Valea Cascadelor, unde un tip neatent a dat cu spatele și s-a proptit în bara fațã a lui Foreste, îndoind armãtura și pleznind clipsurile laterale. Pãrea o chestiune minorã și omul de bunã credințã, ca atare am fost amândoi la Allianz, pentru ca și el avea RCA tot la ei și am depus actele pentru constatarea amiabilã.
Constatare care a fost favorabilã într-o primã fazã, constatatorul dându-și acordul pentru înlocuirea barei și suportului / armaturii interioare.
Din avion nici nu se vede, dar cum plãtim asigurãri considerabil de mari, ar trebui sa avem și unele pretenții, cã doar n-o sã las mașina lovitã!
Dupã câteva schimburi de emailuri cu SMT, Allianz nu a mai rãspuns pentru vreo luna si ceva, dupã care rãspunsul a venit sec:
"Dosarul este inchis/respins.
Pagubitul a fost informat cf legii.
Narcis Sandu
Coordonator Zonal Retea Colaboratori - Regiunea Bucuresti"
La mine a ajuns aceastã discuție atunci când SMT m-a întrebat dacã accept sa plãtesc reparația din buzunar. M-am arãtat mai mult decât uimit și mi-a trimis emailul cu rãspunsul.
Eu unul cu Allianz nu am avut nici un fel de schimburi de informații dupã depunerea actelor la SMT. Așteptam ca prostu' sã vinã piesele și sã-l reparãm pe Mr. Foreste.
Am dat telefoane pe la oamenii implicați în constatare / decizie si tot ce am obținut a fost sa depun o plângere scrisa la emailul de reclamații @ Allianz.
Am dat telefon și la CallCenter, unde un tip amabil s-a uitat (ma rog, prin telefon asa pãrea) peste dosar și a concis:
- "Ați fost anunțat oficial prin scrisoare cu confirmare de primire!"
- "Eu nu am primit nimic de la dumneavoastrã."
- "Nu se poate, scrie aici: depunere la Posta, cu confirmare de primire."
- "Bine, zic, și aveți confirmarea semnatã de mine?"
- "Pai dacã a fost depusã la Poștã, înseamnã ca ați fost anunțat oficial"
Aici mi-am pierdut umpic rãbdarea și l-am întrebat dacã se înregistreazã convorbirea, sã se noteze undeva dacã e cofetar la bazã, ca nu pãrea sa le aibã cu actele. Recunosc, m-a luat valul frustrãrii.
Le-am trimis un email cerând explicații oficiale.
Cert e ca trebuie sã primesc o înștiințare oficialã, pe baza cãreia sã fac eventual o plângere mai întâi la ASF și mai apoi la o instanțã de judecatã.
Cã sã mã facã de 1400 EUR, nu-i las. Nu pe o chestiune pentru care nu port nici o vinã și mai ales dupã ce le-am plãtit asigurãri RCA și CASCO pentru 2 mașini pânã acum.
Revin cu info, speța va fi publicã și publicatã.