Foreste - MY 2011
Subaru club Romania

Foreste - MY 2011

Re: Foreste - MY 2011
« Reply #640 on: March 16, 2024, 15:17:22 PM »
Mersi, asta nu se pune problema ,schimb la maxim 10k km,  as lua si eu de la Poll daca Sese accepta schimbul si in perioada de garantie. Parca as invata-o de mica cu Amsoil, altfel pun Motul si aia e. Mersi!

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Re: Foreste - MY 2011
« Reply #641 on: March 18, 2024, 14:12:46 PM »
Cum crezi ca e mai bine, dar pana la urma nu e diferenta mare si poate nu merita bataia de cap cu comanda la Pol, ai putea sa il iei direct prin AK. Eu nu sunt neaparat un exemplu bun, deoarece sunt setat de multa vreme, acum multi ani am facut un pariu / ambitie cu un user de pe forum care intre timp nu mai e activ ... si am ramas asa. :) In traducere, e mai convenabil sa anunti ce consumabile vrei si sa ti le aduca ei. Diferenta de bani este oricum neglijabila: fie vii cu consumabilele tale si ai manopera mai scumpa, fie le iei de la ei si diferenta de adaos se scade cu cea din manopera.
Repet, nu ma lua pe mine de exemplu ca io am piticii mei! :)
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Re: Foreste - MY 2011
« Reply #642 on: March 18, 2024, 14:46:48 PM »
Posibil ca piticii tai sa ii cunoasca si pe ai mei.  ;) . Vedem la primul schimb ce recomanda, si Motul e ok, important e sa il schimbam mai des fata de cat scrie la manual.

dan_b

  • 1343
Re: Foreste - MY 2011
« Reply #643 on: March 18, 2024, 15:35:18 PM »
Cu toate ca e alta masina si diesel, tot Motul am folosit la revizii, fiind facute la AK, iar ca interval - 15k vs 20k cat scrie in manual.
As fi facut si eu la 10.000, dar au zis ca nu e cazul sa exagerez la masina asta, iar eu merg, de principiu, pe incredere in ce priveste AK.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Re: Foreste - MY 2011
« Reply #644 on: August 09, 2024, 18:10:13 PM »


Flansele de fabrica si-au dat intr-un final obstescul sfarsit la mai bine de 12 ani de la achizitia masinii. Evacuarea se auzea frumos, STI-like. :)
Nu e cea mai frumoasa sudura, insa isi face treaba. Ambele flanse taiate si inlocuite cu teava de inox. Le-am si vopsit cu spray Dragon, pentru temperaturi inalte (argintiu, mat). Arata (aproximativ) noi tobele finale.

Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste