Foreste - MY 2011
Subaru club Romania

Foreste - MY 2011

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #120 on: November 02, 2012, 14:27:59 PM »
eu am asteptat 3 saptamani pentru o fulie de la axa cu came ca tot imi greseau piesa !!
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

Pateo

Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #121 on: November 02, 2012, 14:57:15 PM »
Ti-am vazut azi masina la SMT
Pare ok!
Ma intrebam daca vi sa o iei
Bag seama ca iti place Trezia si nu-l mai doresti pe Foreste :)

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #122 on: November 02, 2012, 15:50:04 PM »
Na ca m-a chemat adineauri sa ridic masina.
Nu cred ca vreau sa stiu prin ce minune a ajuns asa de repede aparatoarea aia de noroi.

Oricum, ramane tot pentru joia viitoare sa ridic janta.
Janta veche, desi zgariata, poate fi folosita pe post de rezerva in continuare. Incredibil de rezistenta (stiam eu de ce vreau acest model de janta mortish!!!).

Ti-am vazut azi masina la SMT
Pare ok!
Ma intrebam daca vi sa o iei
Bag seama ca iti place Trezia si nu-l mai doresti pe Foreste :)

Bogdane, imi iau ramas bun de la Trezia. Ma duc sa imi iau boxeru' meu preferat!! :)
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

clauedit

  • 294
  • impreza 06R
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #123 on: November 02, 2012, 15:59:21 PM »
Sa verifici daca totul este in regula , sa nu ai alte zgomote decat cele pe care le stiai, daca seamana ca aspect distante roata aripa cu cealalta de pe spate etc ... preventiv poate mai scutesti alte drumuri la ei

celalalt

Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #124 on: November 02, 2012, 17:09:48 PM »
Eu zic sa te duci beat si sa nu-ti pese de nimic.E mult mai bine si traiesti mai mult.  ;D

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #125 on: November 02, 2012, 20:00:05 PM »
Am Foreste!
Am inspectat masina de i-am stresat pe cei de la service.

1) lipsa bumb de fixare aparatoare plastic - aia cu importu'
2) lipsa protectie plastic la descarcare portbagaj pe bara spate - se va pune luni, au uitat si nu mai era magazia deschisa.
3) lipsa janta - aia cu importu' - vine joia viitoare

Mi-au facut oamenii bâzdâcii si mi-au fixat bumbi de plastic pe gaurile tehnologice (cica asa le zice) de la marginea aripilor (alea care fixeaza bara spate)
Restul pare ok. Sa fac un drum la Bart sau la Boddo sa-i verific ? :)
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Pateo

Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #126 on: November 02, 2012, 21:27:10 PM »
Mii si mii de km fara evenimente ;)
Poate cu janta ta vine si senzorul meu  ;D
Apropo..ce jante smechere ai? nu m-am uitat bine...nu sunt cele de serie?

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #127 on: November 03, 2012, 11:54:44 AM »
Este janta standard, aia  de 17" , floare cu 5 spite. Pretul la SMT este de 3090 RON fara TVA la care ei mai pot aplica un discount de 15%.
E imens, insa janta este foarte rezistenta. Le-am gasit mai ieftin si le voi completa in al doilea set.  Pe scurt, nu e nimic special la janta, dar io vreau modelul ala mortis.

Cand voi renunta la Yokohame, imi iau si un set de jante pe 16, pentru zburdat pe dealuri.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Artistul

  • 60
  • Forester Diesel MY12
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #128 on: November 03, 2012, 23:34:56 PM »
Salut! Mă bucur că ți-ai readus mașina acasă și îți doresc să nu mai ai parte de situații neplăcute de acum!  :)
p.s.Yokohamele astea nu-s cam nașpa? Și eu le am pe Forester și îmi vine să le schimb la vară. Parcă aș frâna pe gumă de mestecat cu ele și bănuiesc că e din cauza lor, nu?  ??? În anumite situații îmi dau o senzație de nesiguranță, parcă n-ar sta foarte bine pe asfalt. Până la urmă sunt doar niște all season-uri...
« Last Edit: November 03, 2012, 23:40:01 PM by Artistul »

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #129 on: November 05, 2012, 13:00:30 PM »
Danke! :)
Yokohamele all-season sunt destul de slabe, insa negasind sa le vand de noi, le-am folosit anii astia. Zilele astea le schimb cu anvelopele de iarna. Din primavara as vrea sa le schimb si sa iau unele de vara.  

LE:
Am cumparat prin baietii care au fost in UK o janta si ntamplator am primit si o anvelopa Yokohama Advan S.T. odata cu ea. Arata excelent ca profil si desi nu e in topuri in vest, se pare ca e apreciata in Asia.
Mai are cineva asa model pe masina?
« Last Edit: November 06, 2012, 23:46:07 PM by Foreste »
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Artistul

  • 60
  • Forester Diesel MY12
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #130 on: November 10, 2012, 20:12:37 PM »
Ce anvelope de vară intenționezi să-ți iei? Și mie îmi vine să schimb Yokohamele la primăvară, deși n-am făcut decât 7000 km cu ele. Nu-mi plac.

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #131 on: November 12, 2012, 09:37:21 AM »
Inca nu m-am decis intre Nokian Z G2 ( cca. 750 RON) si GoodYear Eagle F1 Asymmetric SUV (cca. 900 RON)
In calcul intra si completarea cu inca 3 Yokohame Advan S.T. (700 RON) cu care as iesi mult mai avantajos la pret. Partea proasta este ca astea sunt EOL din cate am inteles.

Oricum, mai e pana la primavara :)

LE:
In alta ordine de idei, in vikendul trecut am dat masina cu ceara, pe ici, pe colo. Turtle Wax. Frecat de ma dor mainile. Da' acu' arata frumos tare! ... ne pregatim de iarna.
Am schimbat si filtrele de aer si de habitaclu cu unele Knecht.
« Last Edit: November 12, 2012, 19:02:31 PM by Foreste »
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste


Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #133 on: November 14, 2012, 22:22:04 PM »
Am fost la AutoSoft sa imi monteze anvelopele de iarna.
Cum am reusit sa completez inca 4 jante de aliaj model floare "standard fabrica" de 17", am montat anvelopele de iarna definitiv pe jante.
Au trebuit indreptate o idee doo din ele.

Ca tot eram la AutoSoft unde au un stand pentru geometrie, i-am verificat pe cei de la Subaru.
A iesit roata spate stanga cu o abatere de 0.6 grade, adica foarte aproape de limita de 0.5 admisa. Carevasazica totul este ok cu geometria.

Costurile totale (indreptat 2 jante, montat si echilibrat 4 roti plus rezerva, spalat rotile scoase de pe masina, geometrie) au fost de 314 RON
Sa vina zapada!...
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #134 on: January 27, 2013, 22:11:21 PM »
Intalnirea de 3 ani SubaruFanClub de la Sibiu. Drumul parcurs de-a lungul celor 3 zile, a fost frumos, cu vreme buna pentru Ianuarie.
Bucuresti - Pitesti (A1) - Ramnicu Valcea - Valea Oltului - Sibiu - Paltinis - Sibiu - Balea Cascada - Fagaras - Ghimbav - Paraul Rece - Sinaia - Campina - Ploiesti - Bucuresti (A3)

- distanta totala parcursa: 775 km;
- motorina consumata: 55.0 l;
- medie consum la pompa: 7.1 l / 100 km
- medie consum ODO: 7.2 l / 100 km;

Am mers decent, cu maxim 140 pe autostrada si ceva mai potolit pe alte drumuri.
Am urcat umpic mai agresiv pana la Balea Cascada impreuna cu grupul, iar Foreste s-a comportat impecabil pe viraje si accelerari. Odata cu trecerea timpului, il cunosc tot mai bine si ma atasez si mai mult de el.
Tratament preferential: apa, paie si bataie ... coafura rezista!
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #135 on: January 27, 2013, 22:18:33 PM »
Am fost la AutoSoft sa imi monteze anvelopele de iarna.
Cum am reusit sa completez inca 4 jante de aliaj model floare "standard fabrica" de 17", am montat anvelopele de iarna definitiv pe jante.
Au trebuit indreptate o idee doo din ele.

Ca tot eram la AutoSoft unde au un stand pentru geometrie, i-am verificat pe cei de la Subaru.
A iesit roata spate stanga cu o abatere de 0.6 grade, adica foarte aproape de limita de 0.5 admisa. Carevasazica totul este ok cu geometria.

Costurile totale (indreptat 2 jante, montat si echilibrat 4 roti plus rezerva, spalat rotile scoase de pe masina, geometrie) au fost de 314 RON
Sa vina zapada!...


Autosoft mi-au stricat un prezon mai demult.
Daca nu ai chef sa schimbi prezoane iti recomand sa te feresti de ei.
Inca un aspect il constituie manometrele lor care se pare ca au abateri si am avut un eveniment foarte neplacut cu un fwd din cauza presiunii care depasea cu 0.5atm recomandare producaturului.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #136 on: January 27, 2013, 22:25:56 PM »
Autosoft mi-au stricat un prezon mai demult.
Daca nu ai chef sa schimbi prezoane iti recomand sa te feresti de ei.
Inca un aspect il constituie manometrele lor care se pare ca au abateri si am avut un eveniment foarte neplacut cu un fwd din cauza presiunii care depasea cu 0.5atm recomandare producaturului.

Cu prezoanele am avut si eu o problema cu penultima masina: intr-o iarna mi-au strans atat de mult unul din ele, incat atunci cand am avut o pana, a trebuit sa ma urc pe levier cu 120 kile ca sa il desfac ... si asta cu greu.
De atunci incoace, stau langa mecanic sa vad cu ochii mei cum il strange pe fiecare in parte cu cheia dinamometrica.

Cu manometrele lor e si mai simpla treaba: il am pe al meu in portbagaj. M-a costat enorma suma de 30 RON si l-am verificat cu un manometru profesional nou: e bun!
Niciodata nu strang capacul de la ventil fara sa masor si eu cu jucaria mea!

Pe de alta parte, in afara de intamplarea descrisa, mie mi-au lasat o impresie buna overall.
« Last Edit: January 27, 2013, 22:36:43 PM by Foreste »
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Aldos

  • 276
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #137 on: January 28, 2013, 23:18:54 PM »
Si mie mi-au stricat un prezon cei de la Autosoft !

A trebuit inlocuit la revizia de 60k.
Probabil ca au folosit aiurea cheia dinamometrica.

Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #138 on: January 29, 2013, 22:41:53 PM »
La unele vulcanizari au prostul obicei sa bage din start piulitele cu pistolul si intra aiurea pe filet...

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel (TT) model 2011
« Reply #139 on: February 14, 2013, 16:27:35 PM »
Ne pregatim de revizia de +10k.
Am dat telefon la SMT, am discutat cu noul responsabil de la service (in locul lui Virgil, care nu am inteles inca de ce a plecat).
Surpriza placuta: revizia este aproximata la cca. 470 RON, pret care include filtrul de ulei, cel de aer si manopera si ma primesc cu uleiul meu.
Total estimat: 690 RON

Sa vedem maine!!
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste