Draga d-le Foreste (aka Catalin Ciobotaru) cred ca inainte de a acuza in stanga si in dreapta, inainte de a ameninta cu tot felul de lucruri si actiuni copilaresti ar trebui sa cercetati situatia in care va aflati si daca acea situatie in mod logic (puteti folosi si rationamentul deductiv daca doriti) se poate incadra acolo unde ati dori dvs sa se incadreze. In aceasta lume totul este guvernat de legi si reguli, nu de pareri subiective si dorinte personale! Unii dintre noi sunt constienti ca trebuie sa respecte aceste reguli/legi pentru a trai intr-o lume civilizata, altii cauta cai pentru a le ocoli.
Cred ca ar fi mai benefic daca ati rasfoi putin Manualul de Service si Garantii (pe care cu totii il avem) si ati lua la cunostiinta termenii si conditiile de garantie, lucruri pe care observ ca nici userul "celalalt" nu le stapaneste. La final inteleg ca s-a rezolvat "problema" fara costuri, deci nu inteleg unde ar fi supararea ... Cred ca SMT v-a ajutat sa rezolvati "problema" dvs si ar trebui sa apreciati asta!
De curiozitate ... aveti o poza cu "problema"?
PS: D-le Foreste ... v-as sugera sa consultati DEX si pentru expresia "umpic" folosita de dvs, nu doar pentru "silogism". Veti afla ca forma corecta este "un pic".
Opaaaaa, s-a sesizat prestatoru' de servicii !...
Mult Stimate Domnule robertsti,
Ma bucura teribil initiativa dumneavoastra si am onoarea de a numara primul dumneavoastra post pe bucatica mea de forum.
Sa inteleg ca suntem foarte aproape de a fi luati in serios de catre SMT, sau ar trebui sa nu ne bucuram pana nu ne spuneti in ce calitate vorbiti dumneavoastra in postul anterior?!?
Ca sa nu va stresez sau sa intrati, doamne-fereste in vreo disonanta cognitiva, trec directla subiect(e).
1. Rugina in habitaclu in perioada de garantie, constituie dupa parerea mea o problema de ... garantie!
2. Va recunosc cinstit, aici de fata cu MULTI cititori si potentiali clienti ai dumneavoastra (in cazul in care, asa cum am banuit, sunteti reprezentantul SMT-ului), acel punct destul de maricel de rugina la suportul de scaun NU e ceva care nu putea fi rezolvat cu
umpic (eh, am si io DEX-u' meu!!!) de smirghel si doi stropi de vaselina, insa m-am incapatanat sa tratez problema de garantie ca si cand ar fi fost o ... problema!!!
Daca masina avea fie si 1 an, insa o luam second-hand, aveam toata intelegerea. Platind-o de noua, am toate pretentiile, stimate domn.3. Ifosele personale exprimate mai sus fata de un client care v-a bagat in buzunar pana acum adaosul comercial de la o masina si inca peste 200 mils, sunt nitel cam riscante ca imagine, daca asta vreti sa salvati pe acest forum.
4. Desi stim amandoi cum a fost rezolvata aceasta problema, eu de la dumneavoastra din pravalie am plecat REFUZAT. NU cred ca vreti cu adevarat sa detaliez cum s-a rezolvat problema. Aveti in firma niste oameni care realizeaza mai bine decat dumneavoastra ca un client deja format e mai important decat unul potential.
5. Recomand tuturor sa vina la dumneavoastra la revizii, un aspect care NU ar trebui uitat cand va repeziti sa ma admonestati. Mai cititi pe aici pe forum.
6. E adevarat, ala e numele meu, il gasiti la sectiunea feedback. Pe al dumneavoastra, domnule, nu am avut onoarea de a-l citi mai sus.
7. De la acest forum ar fi trebuit sa va incepeti studiul de piata si sa formati profilul clientului.
Uit ceva?
Ii las si pe colegi sa reactioneze ...
Edit:
O idee pentru nemultumiti: