Salut Foreste,
Mie nu-mi pare rau ca am vandut-o, la cate am schimbat e aproape noua si ii doresc numai bine noului proprietar si cel putin tot atatia km ca si mine.
Dupa schimbarea ambreiajului acum 2 ani am incercat sa-l menajez pe cel nou si m-am pregatit pentru automata, dar e greu sa nu calci de 100 ori ambreiajul la un drum de 10 km prin Bucuresti, sa nu mai spun ca megand icnit a inceput sa dea rateuri filtru de particule. M-am linistit!
Dupa 5 ani cu ea cred ca diselul nu e de oras, cel putin cel manual, atata am mestecat in cutie si ma durea inima cand fortam motorul, as prefera oricand un drum in alta viteza decat 1, 2, 3 cu Forester diesel manual. In a 5-a si a 6-a e alta viata!
Manevrabilitate, directie, putere sunt de exceptie.
Nu devine rigida directia la viteze mari, daca stranuti la volan, ari pe camp, putin stresant
Subvireaza si e barca pe curbe la viteze peste 80 km/h, dar urca si zbugheste pe serpetine impecabil.
Dupa 3-4 ani (peste 100k) devine zgomotoasa, e adevarat am mers cu cauciucurile originale 5 ani, mai putin iarna
Reviziile din 15k in 15k sunt excesive si nu snt ieftine la SMT, dar ai norocul unor profesionisti cu care m-am inteles extraordinar.
Per general in utimii ani m-a deranjat impresia ca am o marca "exotica" cu putine alternative pentru piese si accesorii in Romania iar la 2-3 revizii mai cadea ceva
Valoare de revanzare.....discutabila daca nu ai noroc
Deja mi-e dor de Skubi!
PS
Am pastrat segmentul dar am luat o "europeana".