Salut baieti. Om nou pe aici pe la voi in comunitate.
Din start va spun ca cunostiintele mele mecanice si tehnice sunt destul de slabe. Masina o am stock, 300CP, Impreza WRX STI, 2.5l. 2011
Am avut saptamanile trecute probleme la lichidul servo. Aveam scurgeri si pompa servo facea foarte urat initial doar cand viram maxim stanga-dreapta, apoi facea urat cam tot timpul si simteam ca pierd controlul servo si masina se vira foarte foarte greu.
Am constatat ca s-a dus un semering de la caseta de directie, iar lichidul se scurgea pe acolo si astfel pompa cum nu avea suficient lichid, facea acel zgomot si pierdeam servodirectia.
Am dus caseta la reconditionat la Calan din judetul HD.
Cand a fost montata inapoi caseta, mi-a aparut direct in bord pe galben atentionari la Hill Start, ESP si clipairea la controlul tractiunii de la DCCD de pe LOCK pe Zero. O sa va dati seama din imaginile atasate
Am mai cautat pe net si multi spuneau ca e SWITCH-ul de sub volan de vina.
Atasez si linkul de youtube cu explicatii:
Mi-am comandat si switch-ul, l-am montat pe cel nou, dar nimic nou sub soare.
Plus ca acum raman pornite si becul din spate si stopurile ca si cum ar fi pe franare masina.
Asadar, va astept cu sugestii
Va multumesc!
Atasamente cu bordul meu:
https://imgur.com/a/sN9wdsi
https://imgur.com/a/ASTK0