Revin cu update dupa vizita la CJ,la TwinMotors; am fost, am vazut masina, din pacate pt mine, sunt tot fara forester-mai caut.
Baietii de la Twin au fost foarte de treaba;
Masina arara binisor pt anii ei:
-cateva zgarieturi pe bara fata;
-cateva ciobituri in vopsea pe capota, in care a dat rugina, superficial;
-ceva piele deteriorata,nu excesiv si plastice zgariate/exfoliate-e o masina de 11 ani;
-masina sta bine la relanti, fara sa aiba fluctuatii;
-un "buton" de la bancheta spate, in partea de jos, are coltul rupt.
-are un set de jante de aliaj(cele din poza) cu gume de iarna(dot '16) si un set de table tot cu gume de iarna(dot '13);
-fara probleme la macarale(urca/coboara "fluent");
-cutia nu face probleme(din punct de vedere al unui neexperimentat in cutii automate);
-are cartea cu intrarile in service-aici, din pacate, schimburile de ulei s-au facut intre 13-18k km..uleiuri castrol si motul (5w40).
-caseta de directie-schimbata/reconditionata prin 2014/2015(au listat interventiile service din 2014 -neavand factura acolo scria doar "caseta directie);
Cei de acolo au fost foarte deschisi si au acceptat sa ridice masina pe un elevator sa ma pot baga sub ea (probabil nu au crezut ca cineva "la costum" o sa-si bage nasul prea mult) si de aici au inceput partile proaste pt mine:
-observat deja de cand am ridicat capota: ulei in partea de sus, pe chiuloasa dreapta( parte sofer) in zona imbinarii tevii de umplere ulei-probabil acolo a curs cand s-a completat ulei?
-chiuloasa parte pasager-clean.
Observatii facute pe dedesubt:
-pierderi ulei in zona inferioara capac culbutori dreapta(parte sofer);
-chiuloasa pasager-clean;
-fisa de masa banc stanga(parte pasager) rupta;
-esapament:deplorabil-nici la un terrano din '91si nici la batrana 1300 nu am avut esapamentul in starea asta-de la catalizator(care nici el nu arata bine) pana la mufler-ul tobelor finale era rupt de rugina;
-flansele de etanseizare erau ruginite(intre ele era rugina)-puteam desprinde cu unghia "fulgi" de rugina;daca as fi folosit o surubelnita, fara mare efort, distrugeam flansele si "etanseizarea" existenta. Esapamentul "sufla" la imbinarile tobelor finale(din nou, rugina) si la imbinarea tobei mediane;cred ca daca infundam finalele cu mana, se distrugeau imbinarile esapamentului;
-ceva rugina existenta pe praguri -nu foarte mult si superficiala;
-rugina pe "podea" in dreptul rezervorulu,in ambele parti;
-teava alimentare rezervor ruginita;
-punte spate: rugina in partea superioara(partea care sustine bucsele mare de pe spate) -la fel ca la esapament, puteam desprinde fulgi de rugina cu unghia- eu nu vad alta varianta decat inlocuita puntea-daca nu noua, se gaseste una mai buna ca aceea;
-Brate inferioare fata-spate-ruginite;
-bucsi/pivoti- 25% viata;
-bucsi diferential-ok, dupa mine;
-diferential spate-ruginit;
-baie ulei cutie viteze-ruginita si extrem de multa rugina la surubul de etansare;
-amortizoare spate(sls)-aproape duse-masina sta dreapta(masurat "cu palma" de la cauciuc la aripa) dar cand a urcat-o pe elevator "a sarit in sus" si a dansat de spate destul de ingrijorator(daca dai intr-o groapa la viteza de DN/E...nu cred ca e foarte safe balansul respectiv);
Pt lucrurile mai putin bune, de mai sus, eu am considerat ca nu merita suma ceruta; din pacate, din punct de vedere al negocierii, nu ne-am inteles(suma minima acceptata de ei este f.f.f aproape de suma din anunt)-am gresit/n-am gresit?
Costin