In final, dupa cateva saptamani si mai multe negocieri am cumparat XT-ul auriu de la Sima Focsani cu 7500 Euro. Am fost cu ea in service la SMT pt o verificare completa. Rezultatul verificarii si operatiunile efectuate: 1-Motorul in stare perfecta, kilometrii 95000 confirmati de catre ei. Inlocuit kit distributie, ulei motor, filtre, antigel. 2-Franele ruginite, 3 etrieri din 4 blocati din culise. Inlocuit culise, discuri si placute la toate rotile precum si lichidul de frana. Racordurile nu le aveau in stock si dura prea mult dar fiind inca in stare buna au ramas pe masina pana la urmatorul schimb de lichid. Cutia de viteze automata si diferentialele in stare f buna, inlocuit ulei in cutie si diferentiale. 3- Suspensia: test eficienta amortizoare, toate peste 80% dar compensatorul de pe stanga spate e cam gata, cel de pe dreapta inca functional. Nu am inlocuit kit-ul spate, ma gandesc la o reparatie pana la primavara. Am postat in sectiunea amortizoare forester ce am de gand daca e posibil. 2 bucse si o bieleta de la bara stabilizatoare fata inlocuite. Acum ruleaza fara nici un zgomot. 4- Caroseria cu ceva rugina in partea inferioara, nimic perforat si nici f grav. Vorbit cu un tinichigiu, urmeaza o curatare cat mai completa si tratament cu convertor de rugina + terosonare profi. O zgarietura pe hayon cu cheie de la un handicapat si o vopsire un pic amatoriceasca pe partea inferioara a unei usi pe o suprafata cam cat o palma. Se cunoaste diferenta de nuanta dar posibil sa se estompeze la polish. Mai are zgarieturi fine care aproape sigur dispar la polishat. Urmeaza si aceasta operatiune dupa terosonare. Tobele sunt duse si urmeaza sa fie si ele inlocuite. 4-Interiorul e ok, pielea pe lateralele exterioare ale scaunelor fata un pic imbatranita, se pot inlocui doar zonele respective. In rest, incantat de achizitie 😁😁😁